Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:36:10 GMT

غرق شدن مرد جوان در رودخانه تجن ساری

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۷۰۴۸

غرق شدن مرد جوان در رودخانه تجن ساری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی نادربیکی مسئول تیم غواصی آتش نشانی ساری گفت: در تماس شهروندان مبنی بر سقوط فردی در رودخانه تجن بلافاصله گروه نجات غواصی به همراه خودروی ویژه عملیات غواصی به محدوده پل تجن اعزام شد.

او افزود: با تلاش بی وقفه غواصان آتش نشانی ساری با توجه به شدت جریان آب در یک عملیات جستجوی یک ساعته، پیکر بی جان مرد جوان کشف و تحویل عوامل ذیربط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

غرق شدن پسر جوان بیرجندی در رودخانه تجن ساری

مسئول تیم غواصی آتش نشانی ساری با بیان اینکه علت اصلی وقوع این حادثه در دست بررسی است، گفت: شهروندانی که برای تفریح و یا ماهیگیری به اطراف رودخانه تجن مراجعه می‌کنند از ورود به محدوده خطر و اماکنی که احتمال لغزندگی و سقوط  وجود دارد جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غرق شدگی رودخانه تجن ساری آتش نشانی ساری رودخانه تجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار شوش گفت:این جوان ۶ روز پیش در رودخانه دز به علت غرق شدگی جان خود را از دست داد. 
محسن حویزه افزود: تمام امکانات شهرستان برای پیدا کردن پیکر این جوان از همان روز اول به کار گرفته شد که به دلیل شرایط جوی، افزایش دبی و طغیان رودخانه و همچنین گل آلود بودن آب، جستجو‌ها بی نتیجه بود. 
وی ادامه داد:پیکر این جوان پس از ۶ روز تلاش مشترک تیم‌های عملیاتی سه شهرستان شوش، کرخه و دزفول و همچنین همراهی جوانان و قایقران‌های حاشیه دز کشف و از آب بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان