Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام خطاب به لوئیس آرسه کاتاکورا رییس جمهوری منتخب دولت چندملیتی بولیوی تاکید کرد: برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات سراسری بولیوی و توفیق جناب‌عالی در این انتخابات را صمیمانه تبریک می‌گویم.

روحانی تصریح کرد: انتخابات اخیر که به پیروزی قاطع جناب‌عالی و داوید چوکه اوئنکا به عنوان معاون رییس جمهوری انجامید، نه تنها تحکیم پایه‌های مردم‌سالاری، بلکه نمایش باشکوه اجرای عدالت توسط ملت بزرگ بولیوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پیام خود اظهار داشت: در دوره جدید بازگشت قدرت به نمایندگان مردم، ضمن اعلام پشتیبانی از دولت منتخب جناب‌عالی، آمادگی دولت جمهوری اسلامی ایران را برای احیای روابط دوجانبه و گسترش همکاری‌ها با کشور دوست بولیوی در همه زمینه‌ها ابراز می‌کنم. از خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن‌جناب و بهروزی مردم بولیوی را مسألت دارم.

براساس شمارش آرای صندوق‌های رای گیری «لوئیس آرسه» وزیر اقتصاد پیشین دولت مورالس و رهبر حزب «جنبش به سوی سوسیالیست» (MAS) با کسب بیش از ۵۰ درصد آرا در دور نخست انتخابات این کشور پیروز شده و کرسی ریاست جمهوری بولیوی را تصاحب خواهد کرد.

برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری بولیوی حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری بولیوی حسن روحانی انتخابات ریاست جمهوری بولیوی حسن روحانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس حضور دارند؛ امیدواریم تا آخر سال حداقل رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کنند. یکی از مراحل بلوغ بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شدن آن ها در بازار سرمایه و مشارکت آن ها با سرمایه مردم است.

او گفت: لزومی ندارد یک شرکت دانش بنیان برای ورود به بورس به معاونت علمی مراجعه کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: آن جایی که بحث کلان داده‌ها مطرح می‌شود یا بحث داده‌های مرتبط با مردم یا امنیت مردم مرتبط می‌شود، صلاحیت شرکت‌ها برای ورود به بورس در یک کارگروهی که در معاونت علمی تشکیل شده، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور بیان کرد: شایعه فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال برای فروش سهامشان بی‌اساس است.

او تاکید کرد: صنعت خودرو اگر خصوصی و محدود شود٬ هم خودرو با کیفیت می‌شود و هم به قیمت می‌توان خودرو را عرضه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا