Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:39:29 GMT

زلزله آوج خسارت جانی نداشت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۷۲۲۴

زلزله آوج خسارت جانی نداشت

ایسنا/قزوین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: زلزله شهرستان آوج خسارت جانی نداشت و همینطور خسارت مالی جدی وارد نشده است.

حسن آصفی در گفتگو با ایسنا تصریح کرد: ساعتی پیش زلزله‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر در شهرستان آوج احساس شد، بلافاصله ۶ تیم ارزیاب هلال احمر به منطقه اعزام شدند و همچنان در منطقه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته تاکنون خسارت جانی ناشی از زلزله نداشتیم، سه روستای شهرستان آوج شامل ساریچلو، خنداب و اسد آباد  دچار خسارت‌های مادی شده است که اغلب شامل تخریب دیوار و حیاط است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تأکید کرد: با توجه به اینکه احتمال تناوب زلزله وجود دارد از مردم می‌خواهیم که در ضمن حفظ خونسردی در صورت بروز زلزله توصیه‌های ایمنی مربوط به زلزله را رعایت کنند و در محل‌های امن پناه بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زلزله خسارت زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر واژگونی در بخش طارم سفلی ورودی روستای زاجکان علیا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد که بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند افزود: در این حادثه یک مرد ۷۵ ساله فوت کرد و یک نفر هم مصدوم شد.

به گفته یکی از شهروندخبرنگاران، بیش از ۴۵ سال است که راه روستای زاجکان‌علیا از توابع طارم‌سفلی،   به صورت خاکی و بسیار خطرناک باقی مانده و با وجود درخواست‌های پرشمار اهالی از مسئولان استان، تاکنون برای بهسازی، آسفالت و ایمن‌سازی آن اقدام درخوری انجام نشده است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی