Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) در دیداری دوستانه مقابل هوادار قرار گرفت که در پایان موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

آرش رضاوند گل استقلال را در این بازی دوستانه به ثمر رساند.

کاظم اولیایی، علی نظری جویباری و سعید لطفی (مدافع اسبق استقلال) با حضور در زمین شماره ۲ آزادی بازی دوستانه استقلال و هوادار را از نزدیک تماشا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا عنایتی و حسین کاظمی سر‎مربی و مربی هوادار که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه‌شان دارند پیش از شروع مسابقه با محمود فکری به خوش‌وبش پرداختند.

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال تماشاگر ویژه این مسابقه بود. او پس از پایان بازی با محمود فکری جلسه‌ای را برگزار کرد.

استقلال با این ترکیب اولیه به مصاف هوادار رفت: سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، مسعود ریگی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

برچسب‌ها وریا غفوری کاظم اولیایی مهدی قائدی داریوش شجاعیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وریا غفوری کاظم اولیایی مهدی قائدی داریوش شجاعیان وریا غفوری کاظم اولیایی مهدی قائدی داریوش شجاعیان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید

امتداد -دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی دوشنبه 17 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ۱۰ جایزه یک میلیارد تومانی ویژه دارندگان دستگاه های کارتخوان ملی و ۹۵ جایزه ۱۰میلیون تومانی ویژه دارندگان کارت های بانکی در جستجوی نفرات خوش شانس جشنواره پذیرنده ملی خواهند بود.  

پذیرندگان ملی و دارندگان کارت های بانکی می توانند شانس خود را برای بدست آوردن جوایز جشنواره پذیرنده ملی محک بزنند شاید در مرحله بعدی جایزه از آن شما شد . 

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه  ساعت۱۰ صبح در مراسم قرعه کشی دومین مرحله جوایز پذیرنده ملی به صورت زنده از طریق صفحه رسمی شرکت پرداخت الکترونیک سداد منتظر شما هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد