Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  در دومین روز از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس تیم وستهام میزبان منچسترسیتی بود که این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی ابتدا میکائیل آنتونیو ستاره تیم وستهام در دقیقه ۱۸ این تیم را با یک گل پیش انداخت، اما فیل فودن در دقیقه ۵۱گل تساوی منچسترسیتی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تساوی منچسترسیتی و وستهام ۸ امتیازی شدند، اما وستهام با یک بازی بیشتر و  به دلیل تفاضل گل بهتر در رتبه دهم قرار گرفت و منچسترسیتی در رتبه یازدهم ایستاد.

در ادامه مسابقات هفته ششم، امروز(شنبه) سه بازی دیگر نیز برگزار خواهد شد که ابتدا فولام و کریستال پالاس از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم خواهند رفت، سپس منچستریونایتد از ساعت ۲۰ میزبان چلسی خواهد بود و در آخرین بازی امشب نیز لیورپول از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه پذیرای شفیلد یونایتد است.

بیشتر بخوانید

فن دایک رباط صلیبی پاره کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منچسترسیتی وستهام یونایتد لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی

چادرملوی اردکان چهارمین تیم راه‌یافته به دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 17:45 امروز (جمعه) در اولین بازی از روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان مقابل چادرملوی اردکان صف‌آرایی کرد که چادرملو در مجموع وقت‌های قانونی و اضافه و ضربات پنالتی به پیروزی 6 بر 4 دست یافت.

علی وزیری پناه در دقیقه 85، دروازه چادرملو را از روی نقطه پنالتی باز کرد و ابراهیم رضازاده در دقیقه 4+90، گل تساوی را برای چادرملو به ثمر رساند. در دقایق اضافه بازی نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی در ضربات پنالتی دنبال شود.

عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد

چادرملو که هفته‌های خوبی را اخیراً در لیگ یک پشت سر نگذاشته است، در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی راه یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین