Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@21:38:46 GMT

خرید اینترنتی فرش کاشان مستقیم از شرکت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۷۷۱۲

خرید اینترنتی فرش کاشان مستقیم از شرکت

خرید اینترنتی امروزه موضوعی مهم و با اهمیت در زمینه های مختلف، از جمله صنعت فرش ماشینی است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فرش کاشان، در قدیم، خانواده های اصیل ایرانی ناچار بودند، برای خرید کالاهای مورد نیاز خود، شخصا در محل حضور یابند، که این مسئله گاها سخت و هزینه زیادی برای آنان می داشت، اما امروزه به دلیل مدرنیته شدن جوامع و ورود تکنولوژی به زندگی مردم، دیگر خانواده های ایرانی مجبور نیستند حتما به صورت حضوری در محل حضور یابند و می توانند از طریق خرید اینترنتی، به جای حضوری، بسیاری از کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند، بی آن که ذرهایی متحمل سختی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه خرید اینترنتی آنقدر شناخته شده است، که بسیاری از شرکت ها و کارخانه های بزرگ، حجم عظیمی از فروش ماهانه و سالانه خود را از این طریق یعنی خرید اینترنتی فرش  انجام می دهند که این مسئله بی جای خرسندی دارد.

در میان این اثنا، کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان، برندی که سالیان سال در زمینه بافت و عرضه فرش ماشینی با کیفیت به شما عزیزان خدمت کرده و همچنین توانسته به عنوان برترین برند بافت فرش ماشینی خود را به جهانیان معرفی سازد از این قاعده مستثنی نیست.

این برند معروف و معتبر در دنیای فرش ماشینی، برای شما عزیزان امکان خرید غیرحضوری را فراهم کرده تا شما عزیزان بتوانید، بدون کوچکترین دغدغه خرید خود را ثبت و از این طریق از مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان بهرمند شوید.

اما در ذهن شما عزیزان ممکن است این سوال مطرح شود که عوامل مقرون به صرفه بودن فرش ماشینی کاشان چیست.

برای رسیدن به پاسخ سوال خود کافیست متن را تا انتها با دقت مطالعه کنید.

عوامل مقرون به صرفه بودن خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان

همیشه برای خرید یک کالا فقط بعد مالی کالا مهم نمی باشد، بلکه ابعاد دیگری نیز مهم می باشند، که می توان در خرید اینترنتی بدان دست یافت.از جمله مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان می توان به صرفه جویی در وقت،صرفه جویی در سوخت، امکان مقایسه راحت تر قیمت ها، امکان مقایسه راحت تر طرح ها و غیره می باشد.

صرفه جویی در زمان:

عمر انسان آنقدر مهم و البته کوتاه است که اگر بخواهد برای همه امور خود شخصا حضور به عمل بیاورد، نه تنها این موضوع امکان پذیر نیست، بلکه این موضوع باعث آن می شود، که انسان از امور مهم تر زندگی خود غافل بماند و همیشه در مسافت باشد.

علاوه بر این، شما عزیزان که مایل هستید به صورت حضوری ، فرش ماشینی کاشان را خریداری کنید ممکن است به دلیل خستگی حاصل پیمودن مسافت،نداشتن وقت، کثرت طرح ها و غیره نتوانید از تمامی محصولات دیدن نمایید در صورتی که با مراجعه به وب سایت صفحه اینستا گرام و کانال تلگرام کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان می توانید در منزل خود و با خیالی آسوده،تمتمی محصولات را در زمانی به مراتب کوتاه مشاهده کنید و ثبت سفارش از طریق درگاه های موجود نمایید.

صرفه جویی در سوخت:

رفتن و حضور فیزیکی در فروشگاه فرش چرخیدن در بین مغازهای مختلف طی کردن مسافت زیاد جهت بازدید از فروشگاه های مختلف در سطح شهر دور بودن منزل تا محل فروش خرید محصولات و هزینه های حمل و نقل آن، استهلاک وسیله نقلیه، ترافیک و بالا بودن هزینه سوخت ماشین از جمله دردسرهای خرید غیر آنلاین خصوصا برای کالاهایی مانند فرش که جرم و حجم زیادی دارند. اما با خرید آنلاین می توان علاوه بر رهایی از این گونه مشکلات، از لحاظ اقتصادی نیز می شود به خانواده کمک کرد.

مقایسه قیمت ها:

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان، علاوه بر مقایسه قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان تا فرش ۵۰۰ شانه کاشان این برند با دیگر از لحاظ شانه و تراکم مختلفشان، می توان قیمت فرش ماشینی کوروش را با سایر برندها مقایسه کنید و به پایین بودن قیمت فرش های ماشینی کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان در مقایسه با دیگر برندها پی ببرید.

دیدن بیشتر رنگ زمینه ایی:

رنگ کناره فرش رنگ اصلی یا به اصطلاح رنگ زمینه ایی فرش محسوب می شود. در نمایشگاه های فرش به دلیل محدودیت مکانی و سایر مشکلات دیگر، فرش هایی با تم رنگی محدود به دار آویخته می شود، اما شما با مراجعه به سایت فرش کوروش می توانید هر طرحی که می‌بینید با تمامی تم های رنگی که این طرح بافت می شود، بهترین تم رنگی رو انتخاب و ثبت سفارش نمایید.

خریدی آسان و بدون انتظار و مانده در صف: شما می توانید با مراجعه به فروشگاه مجازی و خرید آنلاین از طریق سبد خریدی که تحت اختیار شما قرار می گیرد، در کسری کمتر از یک دقیقه سفارش خود را ثبت و خرید خود را انجام دهید.

بالا بودن تنوع فرش کاشان باعث بالا رفتن حق انتخاب از میان فرش ۱۵۰۰ شانه تا فرش ۵۰۰ شانه ارزان قیمت  می شود که خیلی برای خریدار راحت می شود که نسبت به بوجه در نظر گرفته شده انتخاب کند.

فروش غیر حضوری کارخانه فرش کاشان، به این صورت است که شما با مراجعه به سایت www.bfarsh.com کانال تلگرام و صفحه اینستا گرام به نشانی bfarsh، می توانید طرح مورد پسند خود رو انتخاب و از طریق راه های موجود به ثبت سفارش اقدام نمایید.

و در آخر شما عزیزان با مراجعه به فروشگاه مجازی فرش کوروش و انتخاب و ثبت فرش ماشینی خود خرید بی دغدغه ایی را خواهید داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرش کاشان خرید اینترنتی فرش فرش خرید اینترنتی فرش فرش ماشینی کاشان صرفه جویی شما عزیزان فرش کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، قرار است طی ماموریت IM-۲ شرکت Inituitive Machineسخت افزاری برای یک نسخه ساده از شبکه ارتباط اینترنتی به فضا پرتاب شود و روی قطب جنوب ماه فرود بیاید.

تجهیزات نوکیا که در اصل یک جعبه شبکه ارتباطی است، لندر ماه Nova-C را با کاوشگر MAPP و ابزار جهنده Micro-Nova ساخت همین شرکت مرتبط می کند و به این ترتیب قابلیت های شبکه اینترنتی در مسافت های کوتاه و طولانی آزموده می شود.

تیری کلاین رییس Bell Labs Solutions Research در نوکیا در بیانیه ای اعلام کرد: ارتباطات نیز مانند سرپناه، غذا و تجهیزات حیاتی بخشی مهم از هر ماموریتی است که به مریخ انجام می شود. با ایجاد یک شبکه اختصاصی در فضا، ما از همان فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌بریم که میلیاردها تلفن هوشمند را روی زمین به هم متصل می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی ناسا قراردادهایی با ۱۴ شرکت امضا کرد تا فناوری های نوین برای پشتیبانی از برنامه آرتمیس را توسعه دهند. نوکیا ۱.۴۱ میلیون دلار دریافت کرد تا نخستین شبکه سلولی روی ماه را بسازد. این شرکت به جای توسعه فناوری های جدید، سخت افزارهای فعلی را برای محیط ماه سازگار کرد.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، شبکه ۴G/LTE نوکیا روی ماه پهنای باند بیشتری نسبت به سیستم های فرکانس بسیار بالا(UHF) فراهم می کند که برای ارتباطات فضایی توسعه یافته اند. این امر نه تنها ارتباطات بین فضانوردان بلکه برای سیستم های رباتیک خودران روی ماه را تسریع می کند. علاوه بر آن شبکه مذکور به تدریج برای مریخ سازگار می شود و در آینده به ۵G ارتقا می یابد.

کد خبر 6092059 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • انسان‌ها سوگیری یادگیری ماشینی را بیشتر از سوگیری خود تشخیص می‌دهند
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • فروش اینترنتی دارو
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور