Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی سنجربیگی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر مرز استان‌های همدان و قزوین را لرزاند خاطرنشان کرد: مرکز این زلزله در شهرستان آوج بود که شدت آن باعث شد این زمین لرزه در همدان و شهرهای اطراف به وضوح احساس شد.

وی ادامه داد: تاریخ و زمان وقوع زلزله به وقت محلی ساعت ۱۵:۰۴ دقیقه در منطقه آوج- قزوین با بزرگی ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری سطح زمین رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: مرکز این زلزله با همدان ۱۰۷ کیلومتر فاصله داشته و نزدیک‌ترین شهرهای این استان به مرکز زلزله، شهرستان‌های کبودرآهنگ و رزن هستند.

وی بیان کرد: با وقوع زلزله، سریعا چهار تیم از شهرستان‌های رزن و کبودرآهنگ و یک تیم واکنش سریع از همدان به منطقه اعزام شدند و در حال ارزیابی روستاهای این دو شهرستان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: به غیر از روستای ارپادره در شمال غربی استان که ترک‌خوردگی در خانه‌ها ایجاد شده خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر وقوع تلفات و خسارات جانی و مالی از طرف تیم‌های ارزیاب و محلی گزارشی نشده است.

لازم بذکراست تا اعلام وضعیت سفید، نیروهای جمعیت هلال احمر استان همدان در حالت آماده‌باش قرار دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان زلزله آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک غرق شد.

سیدمحمد مهدی سجادی سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر روز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ساعت ۱۸:۰۰ عصر بر اساس اعلام خبر مردمی، مبنی بر غرق شدن یک جوان در رودخانه شهرستان زهک نیروهای هلال احمر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: به محض اطلاع تیم پایگاه ساحلی شهرستان زهک به محل اعزام که جوان ۲۸ساله جان خود را از دست داده بود توسط نیروهای هلال احمر و نیروهای مردمی پیدا و تحویل نیروی اننظامی داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه ها از خانواده ها تقاضا می شود از تردد در محدوده رودخانه های محلی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانالها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدارهای متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جست‌وجو برای یافتن دختربچه غرق شده در گاماسیاب ادامه دارد | این شهر غواص ندارد؟
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین