Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:18:01 GMT

ترامپ رای خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۷۹۱۴

ترامپ رای خود را به صندوق انداخت

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ که اقامتگاه قانونی خود را از نیویورک به فلوریدا تغییر داده است، از شامگاه گذشته در ساختمان شخصی خود در مارالاگو حضور دارد و قرار است پس از رای‌دادن در سه گردهمایی انتخاباتی در ایالت‌های مختلف شرکت کند.

جمعی از هواداران ترامپ هم در مقابل محل رای دادن او تجمع کردند.

فلوریدا یکی از ایالت‌های سرنوشت ساز در انتخابات فعلی آمریکا است هرچند که تقریبا به طور سنتی در تمام انتخابات، نامزد جمهوریخواه در آن برنده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون  ۵۴ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۷۹۶ رای به صورت پستی و حضوری در ایالت‌های مختلف آمریکا به صندوق‌ها ریخته شده است. بر این اساس در ایالت فلوریدا هم تا روز گذشته چهار میلیون و ۷۷۱ هزار و ۹۵۶ نفر معادل ۳۴ درصد آرای ثبت نام شده برای این انتخابات به صندوق‌های رای ریخته شده است که ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۳۶۶ رای متعلق به دموکرات‌ها بوده است.

۱۳ آبان ماه امسال به عنوان روز اصلی رای‌گیری است و انتخابات در آن روز خاتمه می‌یابد. علاوه بر ریاست جمهوری، انتخابات بخشی از سنا، تمام مجلس نمایندگان و مقامات محلی نیز در جریان است.

تاکنون نظرسنجی‌ها از پیشتازی بایدن در سطح ملی خبر می‌دهند.

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ فلوریدا پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ فلوریدا انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ فلوریدا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر

فرماندار قائم‌شهر گفت: متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند تا در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا، امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد برگزاری انتخابات این شهرستان با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر در شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، اظهار کرد: بازه زمانی تبلیغات داوطلبان از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت آغاز شد و در ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت تمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در مرحله اول رأی نداده باشند، می‌توانند در هر حوزه‌ای رأی دهند، افزود: افرادی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رأی داده باشند، در مرحله دوم، فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رأی بدهند.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم‌شهر، یادآور شد: متولدین بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه برای تسلط و اجرای بدون نقص فرآیند برگزاری انتخابات به صورت مکانیزه و تمام الکترونیک، یک دوره همایش آموزشی برای همه ناظران، عوامل اجرایی و کاربران مربوطه برگزار شد، خاطرنشان کرد: مراحل کار و فرآیند اخذ آرا با دستگاه‌های الکترونیکی به صورت فنی و تخصصی توسط مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری و مسئول کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه انتخابیه، آموزش داده شد.

وی گفت: در حال حاضر هم کارشناسان و کاربران انتخابات به صورت گروهی و شیفتی به صورت روزانه در فرمانداری شهرستان، در حال آموزش و آماده‌سازی دستگاه‌ها هستند که به لطف خدا و تلاش همه مجموعه، شرایط برای برگزاری یک انتخابات سالم و بی‌نقص، آماده و مهیا است.

کد خبر 750844

دیگر خبرها

  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ویدیو/ چگونه در صندوق‌ های الکترونیکی رأی دهیم؟
  • حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • ۷ مرحله رأی دادن در انتخابات الکترونیکی اعلام شد +جزئیات
  • مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی چگونه است؟