Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:42:29 GMT

بخش ICU بیمارستان شهدای قم به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۷۹۹۶

بخش ICU بیمارستان شهدای قم به بهره برداری رسید

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم ، محمد رضا قدیر رییس علوم پزشکی قم با اشاره به ورود سه دستگاه سی تی اسکن به استان در هفت ماه اخیر بیان داشت: امروز سی‌تی‌اسکن و بخش ICU مرکز آموزشی درمانی شهدا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که این موجب ارتقای خدمات درمانی این مرکز شده است و ما از تهدید کرونا به عنوان فرصتی به منظور تجهیز بیمارستان‌ها بهره گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه یادآور شد: این مرکز به‌عنوان بیمارستان پاک و عاری از کرونای استان محسوب می‌شود و بیشتر بخش‌های تخصصی در این مرکز مستقر شده‏ و امکان پذیرش بیماران تروما هم با توجه به افتتاح این دو بخش فراهم‌ شده‌است.

وی در خصوص مشکلات بیمارستان شهدا خاطرنشان کرد: با حضور استاندار  مشکلات مسیر دسترسی به این مرکز مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد با اصلاح مسیرها، دسترسی به این مرکز با سهولت بیشتری صورت گیرد.

قدیر بر ضرورت توسعه کمی و کیفی خدمات مرکز شهدا تاکید کرد و گفت: بنا شد با اتخاذ راه‌کارهای قانونی برای تملک زمینه‌ای اطراف بیمارستان اقدام های لازم صورت بگیرد تا بتوان بخش‌های جدیدی به آن اضافه کرد.

بیمارستان ۱۷۲ تختخوابی شهدا قم با ۱۶ هزار مترمربع زیربنا در منطقه نیروگاه قم قرار دارد

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی قم بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی قم بهداشت و سلامت تجهیزات پزشکی قم بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

محمد علیشاهی گفت: در حادثه نخست بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند در بلوار «مجد» مشهد که صبح امروز رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری آردی با سمند ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه امروز در محور سرخس به «چاهک» رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین