Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد دهقانی روز شنبه با حضور در مزار این شهید مدافع سلامت در روستای مهموئی از توابع شهرستان بیرجند افزود: ان‌شاءالله بعد از این شاهد چنین حوادث غمباری نباشیم که نیروهای ارزشمندی مثل شهیده منصوره حسینی را در سن پایین از دست بدهیم.

وی اظهار داشت: امیدوارم هم استانی‌های عزیز قدر این زحمات پرسنل بهداشت و درمان را بدانند و در راستای حفظ سلامت فرزندان خود، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم هرچه زودتر با کمکشان این بیماری را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امروز به همراه معاون درمان، رییس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند و مدیر روابط عمومی دانشگاه با حضور در مزار مدافع سلامت شهیده منصوره حسینی، این مصیبت را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

«منصوره حسینی» متولد ۲۹ شهریور سال ۱۳۶۶ در تهران بود و حدود ۱۱ سال به عنوان بهورز خانه بهداشت روستای مهموئی به مردم این منطقه خدمت کرد.

مراسم تشییع و تدفین مدافع سلامت منصوره حسینی بهورز خانه بهداشت مهموئی هفته گذشته در روستایی مهموئی از توابع شهرستان بیرجند برگزار شد.

سرپرست استانداری خراسان جنوبی هم در پیامی درگذشت اولین عضو از خانواده مدافعان سلامت استان را تسلیت گفت.

ناصر خوش خبر افزود: خبر ناگوار آسمانی شدن اولین عضو از خانواده ایثارگر مدافعان سلامت استان، بهورز فداکار خانه بهداشت روستای مهموئی شهرستان بیرجند "منصوره حسینی" که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا به این بیماری مبتلا شد و در همین راه به خیل همرزمان مدافع سلامت پیوست، موجب تأثر و تألم گردید. 

وی بیان کرد: این اتفاق تلخ، نشان دهنده بخش اندکی از زحمات بی‌دریغ و خالصانه تلاشگران عرصه سلامت است که در راه نجات جان بیماران، همواره آماده جانفشانی هستند.

برچسب‌ها بیرجند ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی خراسان جنوبی بهورزان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی خراسان جنوبی بهورزان بهداشت و سلامت بیرجند ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی خراسان جنوبی بهورزان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان در خصوص گیرافتادن دختر ۱۴ ساله در حوض‌انبار روستای چرمه شهرستان سرایان، یک تیم ۵ نفره از هلال احمر شهرستان به محل اعزام شدند.


کاووسی افزود: به دلیل ریزش دیوار حوض‌انبار در اثر بارندگی‌ها و نبود راه دسترسی به داخل حوض‌انبار، برای نجات این دختر از جرثقیل استفاده شده است.

وی گفت: امدادگران با تلاش ۳ ساعته موفق شدند این دختر بچه را به صورت زنده نجات دهند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی