Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حمید مرانی‌پور دادستان آبادان با اشاره به احضار پرسنل شرکت نفت پیرو اتفاق اخیر رخ داده در آبادان گفت: دادیار شعبه هفتم دادستانی آبادان به منظور تکمیل تحقیقات پیرامون ماجرای اخیر اتفاق افتاده در این شهر، نسبت به احضار یکی از کارکنان شرکت نفت و برادرش به منظور بررسی صحت و سقم ادعای ضرب و شتم دختر جوان توسط آنها اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایتی درباره ماجرای کتک خوردن دختری توسط ۲ زن در آبادان

وی افزود: اکنون یکی از دوربین‌های مداربسته مستقر در محل حادثه برای بازیابی اطلاعات به مراجع ذی‌ربط ارائه شده و به محض وصول اطلاعات مندرج در آن، تحقیقات تکمیلی را ادامه می‌دهیم.

دادستان آبادان توضیح داد: در هیچ تاریخی پیش از این شکایتی از جانب آن دختر جوان علیه این پرسنل شرکت نفت در سیستم قضایی درج نشده و تنها در اردیبهشت سال جاری این دختر جوان علیه فردی که دوست این فرد بوده است، شکایتی را دایر بر سرقت اموال در شعبه دوم دادیاری دادستانی آبادان درج کرده بود.

مرانی پور افزود: این خانم که مورد ضرب و جرح قرار گرفته به پزشکی قانونی ارجاع شده است.

وی گفت: این خانم به واسطه اتفاق اخیر، از یکی از کارکنان شرکت نفت شکایت کرده و قوه قضائیه نیز با جدیت و به صورت ویژه شکایت یادشده و پرونده را رسیدگی خواهد کرد.

جزئیات جدید از ویدئوی کتک‌ خوردن زنی در آبادان | فرماندار: همه حاضران در ویدئو بازداشت شدند  قوه قضاییه اعلام کرد: بازداشت مامور نگهبانی شرکت نفت آبادان واکنش وزارت نفت به ماجرای درگیری در آبادان | اخراج مامور حراست پالایشگاه نفت


 

کد خبر 559845 برچسب‌ها پزشکی قانونی آبادان خشونت حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پزشکی قانونی آبادان خشونت حوادث ایران شرکت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ پویش هشتگ معلم عزیزم بمناسبت روزمعلم در فضای مجازی صدا و سیمای آبادان راه اندازی شد.
علاقمندان برای شرکت در این پویش می‌توانند عکس یادگاری یا ویدئو‌های کوتاه خود را همراه با معلم‌هایی که میخواهند از آنها تشکر کنند در وب سایت تلوبیون یا از طریق شماره ۰۹۹۳۷۹۴۱۷۴۴ در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا، بله، شاد) به اشتراک و یا ارسال کنند.
به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای از طرف آموزش وپرورش شهرستان آبادان تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد