Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تمامی پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.          

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد افزود: خلاصه مراحل پذیرش شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت "گزارش۲۶۰" بوده و تمامی پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه  وارد سیستم گلستان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد سجادی تصریح کرد: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و  b۹۹۱ است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b۹۹۱ اضافه نموده و بدون فاصله درج کنند.

وی عنوان کرد: گذر واژه نیز شماره ملی ده رقمی دانشجویان است و در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.         

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عنوان اینکه درصورتی که با شناسنامه ویا کدملی موفق به ورود به سیستم نشدند، باید شماره پرونده خود را در گذروازه وارد کنند.

وی تاکید کرد: دانشجویان باید از طریق مسیر آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> "پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود" نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و تصاویر با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت و فرمت jpg اقدام کنند.

سجادی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت تنها۵۰ درصد شهریه ثابت هستند و نیازی به پرداخت همه شهریه ثابت نیست.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد افزود: دانشجویان باید از طریق منوی اصلی --> آموزش --> گزارش های آموزش --> شهریه --> لیست ها و آمارها-->  فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور نسبت به دریافت گزارش ۱۶۳ و پرداخت شهریه خود اقدام کنند که واریز ۵۰ درصد شهریه به منظور کمک به دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه بوده و مابقی آن در طول ترم پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور، ابراز داشت: تمامی مراحل پذیرش – پرداخت شهریه ، انتخاب واحد و نهایتا کلاسهای دانشجویان این دانشگاه کاملا  به صورت الکترونیکی انجام می شود ودانشجو حتی با دستگاه تلفن همراه خود قادر به انجام مراحل ثبت نام و شرکت در کلاس ها است.

سجادی بیان کرد: پس از پرداخت شهریه دانشجویان می توانند از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی، انتخاب واحد خود را انجام دهند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد یاسوج دانشگاه پیام نور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد یاسوج دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد یاسوج دانشگاه پیام نور اخبار کنکور دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی  از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند. هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.
وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.
نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.
هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند. وی اضافه کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند که این میزان در سراسر کشور ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد است.

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری