Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@14:30:55 GMT

افزایش ۱۷ درصدی سفرهای تعطیلات آخر هفته

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۱۷۵

افزایش ۱۷ درصدی سفرهای تعطیلات آخر هفته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، علی اکبر آشوری افزود: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های تردد شمار منصوبه در سطح شبکه جاده‌ای کشور، در روزهای پنجشنبه و جمعه اول و دوم آبان بیش از سه میلیون و ۵۴۱ هزار خودرو، تردد بین استانی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: این میزان، نشان دهنده رشد ۱۷ و ۶ دهم درصدی سفرها در این هفته در مقایسه با مدت مشابه هفته قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: همچنین این عدد نسبت به تعطیلات دو هفته قبل ۷ و نیم درصد افزایش نشان می‌دهد، اما میزان ترددهای بین استانی در مقایسه با ۳ هفته قبل ۴ و نیم درصد و در مقایسه با هفته اول مهر ۹.۱ درصد کاهش داشته است.

به گفته آشوری در مجموع، میزان ترددهای بین استانی در مقایسه با دو هفته قبل رشد داشته، اما سفرها نسبت به یک ماه قبل، کاهش یافته است.

کد خبر 5055617

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز مدیریت راه های کشور حمل و نقل بانک مرکزی ایران قیمت دلار ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی فولاد بازار سهام تولید نفت بازار سرمایه قیمت یورو عبدالناصر همتی وزارت نیرو هفته قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 

رئیس پلیس راهور فراجا با اعلام اینکه در تعطیلات جاری ۱۰۹ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند گفت: این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سیدتیمور حسینی اظهار داشت: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در مجموع ۱۰۹ نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است افزود: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شدند.

رئیس پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات را ۸۸ فقره اعلام کرد و گفت: به طور میانگین بیشترین تصادف در محورهای مواصلاتی رخ دادند.

سردار حسینی بیشترین میزان تصادف و مرگ را در محورهای شمالی عنوان کرد و گفت: مازندران و گیلان بیشترین فوتی و مجروح را داشتند.

منبع: ایرنا

کد خبر 750504

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • گره اندر گره
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳