Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال در حالی بازیکنان جدید جذب و قرارداد بازیکنان فصل گذشته خود را تمدید کرده اند که هنوز هیچ یک از آبی پوشان پولی را از مدیران استقلال دریافت نکرده اند.

باشگاه استقلال برای پرداختی اولیه به بازیکنانی که قراردادشان به تازگی منعقد شده  باید حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که باشگاه استقلال با مشکل مالی رو به رو است به همین منظور مدیران استقلال با تهیه منابع مالی باید به بازیکنان جدیدی که تا به این لحظه دریافتی نداشته اند پول بپردازد تا قرارداد‌های آن‌ها به ثبت برسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که اعلام کرده بود در پایان فصل از بارسا می‌رود، در نهایت تغییر عقیده داد و بعد از جلسه دیشب با خوان لاپورتا اعلام کرد تا پایان قراردادش (2025) می‌ماند. 

بارسا ولی همچنان مشکلات مالی دارد و نمی‌تواند خریدهای بزرگ انجام دهد، با این وجود او گفته است با این معضل کنار می‌آید. بارسا به خاطر تراز مالی‌اش، در حال حاضر باید 4 بازیکن بفروشد تا یک خرید داشته باشد.

خوان لاپورتا در نشست خبری امروز خود ابراز خوشبینی کرد و وعده داد تیم را در تابستان تقویت می‌کنند: «ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.»

لاپورتا وقتی رئیس بارسا شد، گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است. او در این رابطه گفت: «ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیزهای مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.»

تغییر اسپانسر از نایکی به پوما: «من وارد جزئیات نمی شوم زیرا در حال مذاکره مجدد برای یک قرارداد جدید هستیم. این قرارداد تمام نشده و نمی‌توانم بیشتر بگویم. ما بهترین قرارداد را در بازار خواهیم داشت.»

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • هزینه ۲۰ هزار میلیاردی برای پاکسازی مسیل‌ها از نخاله‌ها
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند