Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@08:37:56 GMT

۱۰ میلیون ایرانی زمین ۲۰۰ متری می گیرند ؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۳۵۱

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  محمدصالح جوکار پیش از ظهر امروز در نشست راهبردی سپاه الغدیر استان یزد با بیان این‌که مسئولان نباید در شرایط فعلی به بهانه کرونا خدمت به مردم را تعطیل کنند، اظهار کرد: زمانی که ما مسئولیتی را برعهده می‌گیریم،  باید در انجام وظیفه جدی باشیم نه این‌که به بهانه ویروس کرونا و بیماری کار را تعطیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امروز مجلس به صورت ویژه به بحث اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ورود کرده و جلسات مختلفی در این زمینه برگزار کرده است.نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از جمله این جلسات را نشست‌های قالیباف با وزرا و مسئولان ارشد کشور دانست و گفت: منهای رئیس جمهور این جلسات با حضور تمام مسئولان در حال برگزاری است و نتایج بسیار خوبی هم به دست آمده است.

 

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در جامعه پیش آمده شاید تنها چهار دهک جامعه با مشکل مواجه نباشند زندگی راحتی دارند ولی شش دهک دیگر به سختی گذران زندگی می‌کنند.جوکار ادامه داد: در ارتباط با شناسایی دهک‌های پایین برخی افراد بیان می‌کنند که شناسایی بر عهده وزارت کار قرار گیرد در حالی که واقعا وزارت کار هیچ بانک اطلاعاتی قابل استنادی در این رابطه ندارد.

 

نماینده مردم یزد، اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه یارانه بسیاری از افرادی که واقعا نیاز دارند به دلایل واهی و پوچ حذف کردند  در حالی که آن فرد شاید برای گذران زندگی خود مجبور به فروش یکی از ملزومات زندگی خود شده و دولت به کار کردن حساب وی استناد می‌کند؛ موضوعی که اصلا قالب قبول نیست.

 

وی اظهار کرد: مجلس به صورت جدی به مباحث اقتصادی ورود کرده و منهای آقای رئیس جمهور با دیگر افراد دولت به صورت جدی در حال کار است.رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی طرحی در حال ارائه است که به پنج دهک پایین جامعه یک قطعه زمین داده شود اختیار تصمیم گیری در ارتباط با این زمین هم به وی داده شود تا بتوانند به وسیله آن مشکلاتشان را برطرف کنند.

 

جوکار در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح بیش از ۱۰ میلیون قطعه زمین باید به مردم واگذار شود و قطعا اگر این طرح تصویب و اجرا شود، بخش قابل توجهی از مشکلات مردم برطرف شده و در کنار آن رونق خوبی در صنعت ساختمان کشور به وجود می‌آید.

 

اقتصادنیوز

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اقتصاد مجلس جام نیوز یارانه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های گردشگری اندیمشک فراموش شده است

جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدار‌های شهرستانی در میان اهالی روستای شهید بهشتی و سایت اداری نیروگاه سد دز با مهندس رئوفی‌نسب مدیرعامل سد و نیروگاه دز دیدار کرد و گفت: مجموعه سد‌های اندیمشک برند‌های ملی این شهرستان هستند که علاوه بر تامین آب و تولید انرژی در صنعت گردشگری ظرفیت‌های بسیار بالایی دارند، اما امروزه می‌بینیم که مورد غفلت قرار گرفته اند.

او افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و ترانزیتی اندیمشک باید از تمامی ظرفیت‌های توسعه‌ای شهرستان نهایت استفاده را ببریم؛ تصریح کرد: سد دز اندیمشک یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری در کشور محسوب می‌شود، که مقصد گردشگران داخلی و خارجی است که امکان جذب گردشگر در تمام طول سال را دارد.

آقای قلاوند با بیان اینکه همه محیط‌های صنعتی بزرگ همان طوری که باید پیوست امنیتی و زیست محیطی داشته باشند؛ دارای پیوند اجتماعی با پیرامون خود نیز هستند. مردم سرمایه‌ اصلی نظام هستند و حق دارند آسایش و آرامش داشته باشند.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاشیه‌های استخدامی اخیر نیروگاه دز که موجب نارضایتی‌هایی خانواده‌ها و تعدادی از کارگران شده بود ناشی از اولویت ندادن و بی توجهی به کارگرانی بود که سال‌ها پیش به صورت چند روز کار در ماه به کارگیری شده بودند که لازم است مورد توجه مدیران و متولیان سازمان آب و برق خوزستان قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه‌ انتخابیه سمنان تایید شد
  • ظرفیت‌های گردشگری اندیمشک فراموش شده است
  • صحت انتخابات حوزه انتخابیه مبارکه تأیید شد
  • تایید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • قالیباف بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • مجلس بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ به دولت ارسال کرد
  • قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • نقش جهاددانشگاهی برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات اسفندماه