Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@12:59:50 GMT

۱۰ میلیون ایرانی زمین ۲۰۰ متری می گیرند ؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۳۵۱

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  محمدصالح جوکار پیش از ظهر امروز در نشست راهبردی سپاه الغدیر استان یزد با بیان این‌که مسئولان نباید در شرایط فعلی به بهانه کرونا خدمت به مردم را تعطیل کنند، اظهار کرد: زمانی که ما مسئولیتی را برعهده می‌گیریم،  باید در انجام وظیفه جدی باشیم نه این‌که به بهانه ویروس کرونا و بیماری کار را تعطیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امروز مجلس به صورت ویژه به بحث اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ورود کرده و جلسات مختلفی در این زمینه برگزار کرده است.نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از جمله این جلسات را نشست‌های قالیباف با وزرا و مسئولان ارشد کشور دانست و گفت: منهای رئیس جمهور این جلسات با حضور تمام مسئولان در حال برگزاری است و نتایج بسیار خوبی هم به دست آمده است.

 

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در جامعه پیش آمده شاید تنها چهار دهک جامعه با مشکل مواجه نباشند زندگی راحتی دارند ولی شش دهک دیگر به سختی گذران زندگی می‌کنند.جوکار ادامه داد: در ارتباط با شناسایی دهک‌های پایین برخی افراد بیان می‌کنند که شناسایی بر عهده وزارت کار قرار گیرد در حالی که واقعا وزارت کار هیچ بانک اطلاعاتی قابل استنادی در این رابطه ندارد.

 

نماینده مردم یزد، اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه یارانه بسیاری از افرادی که واقعا نیاز دارند به دلایل واهی و پوچ حذف کردند  در حالی که آن فرد شاید برای گذران زندگی خود مجبور به فروش یکی از ملزومات زندگی خود شده و دولت به کار کردن حساب وی استناد می‌کند؛ موضوعی که اصلا قالب قبول نیست.

 

وی اظهار کرد: مجلس به صورت جدی به مباحث اقتصادی ورود کرده و منهای آقای رئیس جمهور با دیگر افراد دولت به صورت جدی در حال کار است.رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی طرحی در حال ارائه است که به پنج دهک پایین جامعه یک قطعه زمین داده شود اختیار تصمیم گیری در ارتباط با این زمین هم به وی داده شود تا بتوانند به وسیله آن مشکلاتشان را برطرف کنند.

 

جوکار در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح بیش از ۱۰ میلیون قطعه زمین باید به مردم واگذار شود و قطعا اگر این طرح تصویب و اجرا شود، بخش قابل توجهی از مشکلات مردم برطرف شده و در کنار آن رونق خوبی در صنعت ساختمان کشور به وجود می‌آید.

 

اقتصادنیوز

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اقتصاد مجلس جام نیوز یارانه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • استمرار طرح مسیرگشایی‌ در شهر خوی