Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم،شاخه نظامی گروه تروریستی "احرار الشام" با کمک "گروه تروریستی تحریر الشام" در اقدامی که به نظر می رسد یک کودتای داخلی به شمار می آید، مقر های فرماندهی احرار الشام و انبارهای سلاح و امداد در حومه ادلب در سوریه را تحت کنترل درآورد.

یک منبع از احرار الشام روز گذشته نقل کرد که شاخه نظامی این گروه تروریستی به سرکردگی "ابوالمنذر" در ساعات گذشته مقرهای تابع فرماندهی گروه احرار الشام در شهر اریحا و الفوعه را تحت کنترل در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع افزود: ابوالمنذر مواضع احرار الشام را تحت محاصره درآورد، گروه تروریستی تحریر الشام نیز دست به اقدام مشابه زد و این مواضع تحت کنترل شاخه نظامی احرار الشام درآمد.

آنچه که موسوم به "شورای مشورتی الاحرار" است، در بیانیه ای تاکید کرد که "تحریر الشام یک سرکشی جدیدی علیه احرار الشام را فرماندهی می کند". با این وجود تحریر الشام هرگونه کمک به شاخه نظامی احرار الشام را تکذیب کرد.

اما منبع مزبور اظهارات تحریر الشام را رد کرد و بر کمک و حمایت اصلی تحریر الشام در کنترل مقرهای فرماندهی احرار الشام تاکید کرد.

این منبع توضیح داد که پس از کنترل مواضع احرار الشام توسط شاخه نظامی این گرووه تروریستی، فرماندهی احرار الشام به سرکردگی "جابر علی باشا" و شماری از عناصر و سرکردگان قرار است به منطقه غصن الزیتون در حومه حلب عقب نشینی کنند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تحریر الشام کودتا سوریه گروه تروریستی تحریر الشام احرار الشام شاخه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است

معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است.

رحمت الله نجیب، معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان گفت گروه تروریستی داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است.

نجیب تأکید کرد داعش در افغانستان حضور ندارد اما در برخی موارد مخفیانه کارهایی انجام می‌دهد ‌بنابراین باید مردم هوشیار باشند.

پیش از این نیز ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان اعلام کرده بود داعش در افغانستان در حال تقویت نیست و توانایی جذب نیرو را نیز ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟