Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالنوری تاکید کرد که تبعیت از فرامین الهی رهبر عزیز و ولی امرم را از اوجب واجبات می‌دانم و تمام آبرو، هستی، و وجود خود را در اطاعت اوامرش تقدیم می‌دارم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پارلمان، طی توئیتی درباره تذکرات امروز رهبر انقلاب درباره عدم هتک حرمت رئیس جمهور نوشت:

بسمه تعالی

تبعیت از فرامین الهی رهبر عزیز و، ولی امرم را از اوجب واجبات میدانم و تمام آبرو، هستی، و وجود خود را در اطاعت اوامرش تقدیم می دارم؛ و در چارچوب تکالیف قانونی خود و تدابیر معظم له لحظه‌ای از احقاق حقوق مردم شریف غفلت نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی سخنانی، با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی در برخورد با دولت و رئیس‌جمهور و هتک حرمت وی، گفتند: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد؛ ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انتقاد را غیر از هتک حرمت دانستند و افزودند: هتک حرمت در میان مردم حرام است و نسبت به مسئولان بیشتر، بخصوص در میان مسئولان بالای کشور.

ایشان خاطرنشان کردند: ممکن است انتقاد درستی داشته باشید، انتقاد کنید اشکالی ندارد، اما انتقاد با اهانت و هتک حرمت متفاوت است اینگونه رفتار‌ها و هتک حرمت، روش آمریکایی‌ها است که در مناظره‌ها و کار‌های مطبوعاتی، خود را در دنیا رسوا کرده‌اند تا جایی که یک شخصیت برجسته سیاسی آن‌ها می‌گوید، دنیا با هراس و تحقیر به ما نگاه می‌کند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: روش ما اسلامی و قرآنی است، یعنی انتقاد بیان می‌شود، اما هتک حرمت انجام نمی‌گیرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس هتک حرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟

"فاتح اربکان" فرزند نجم الدین اربکان نخست وزیر اسلامگرای فقید ترکیه و رهبر حزب "دوباره رفاه" ترکیه، روز چهارشنبه (دیروز) در سخنانی از سیاست دولت اردوغان در زمینه عدم قطع روابط اقتصادی با اسرائیل انتقاد کرده و گفت: همکاری نوادگان امپراتوری عثمانی با اسرائیل زیبنده این کشور اسلامی نیست.

به گزارش عصرایران، فاتح اربکان روز چهارشنبه در سخنانی، از اینکه به رغم گذشت نزدیک به 7 ماه از آغاز جنگ غزه، دولت ترکیه همچنان به بهانه بخش خصوصی و توافق نامه تجارت آزاد، مبادلات اقتصادی خود را با رژیم اسرائیل ادامه می دهد، به شدت انتقاد کرد.

او همچنین با اشاره به حمله تلافی جویانه اخیر ایران به اسرائیل گفت: حمله موشکی ایران به اسرائیل با 120 موشک بالستیک و 30 کروز انجام گرفت که بیش از 90 درصد آنها را سیستم دفاعی اسرائیل مورد هدف قرار داد و این هدف‌گیری‌ها در سایه رادارهای پایگاه کورجیک در ترکیه انجام شد."

او افزود: "به لطف پایگاه کورجیک بود که این موشک ها زود شناسایی شدند و اقدامات احتیاطی انجام شد. آیا این سیاست برای ما مناسب است؟ این پایگاه که کاملا برای محافظت از رژیم صهیونیستی در برابر حملات احتمالی ایران ایجاد شده است، باید بسته شود."

این شخصیت سیاسی ترکیه در ادامه گفت:" در نتیجه اظهارات ما، نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه بیانیه ای صادر کرده و گفته که "اطلاعات به دست آمده توسط پایگاه راداری کورجیک با کشورهای ناتو به اشتراک گذاشته می شود، نه با اسرائیل." در میان کشورهای ناتو، آمریکا و انگلیس نیز وجود دارند. بنابراین دادن اطلاعات به این کشورها یعنی دادن آن به اسرائیل. چه کسی می تواند تضمین کند که ایالات متحده این داده ها را نمی گیرد و با اسرائیل به اشتراک نمی گذارد؟"

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدار سفیر ایران با رئیس بنیاد اربکان

دیگر خبرها

  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است