Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

عمده قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز نسبت به دو روز گذشته سیر نزولی را تجربه کردند.

امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۳۰ هزار تومان نسبت به اواخر هفته گذشته افزایش یافت و به یک میلیون و ۳۱۳ هزار تومان رسید. بازار طلا و سکه امروز  نوسان زیادی داشت به طوری که در پایان معاملات قیمت طلا و سکه نسبت به اواخر هفته گذشته صعودی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۳۱۳ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار‌ داخلی معامله شد. آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۰۱ (یک هزار و نهصد و یک ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۷ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱,۹۰۱ ۲ ۰.۰۷ 06:00 ۱,۹۰۰ ۵ ۰.۲۳ روز قبل ۱,۸۹۵ -۳۳ -۱.۷۳ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۲.۵۳ درصدی، از ۱,۳۴۸,۸۵۶ (یک میلیون و سیصد و چهل و هشت هزار و هشتصد و پنجاه و شش ) تومان به ۱,۳۱۵,۷۰۰ (یک میلیون و سیصد و پانزده هزار و هفتصد ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱,۳۱۵,۷۰۰ -۳۳,۱۵۶ -۲.۵۳ ۱۶:۰۷ ۱,۳۴۸,۸۵۶ ۷۸,۰۲۸ ۵.۷۸ ۲ روز پیش ۱,۲۷۰,۸۲۸ ۲۱,۹۳۰ ۱.۷۲ ۳ روز پیش

 

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز

در بازار امروز هر گرم طلا ۲۴ عیار ۱,۷۵۴,۳۰۰ (یک میلیون و هفتصد و پنجاه و چهار هزار و سیصد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۷۱۰.۸۴ درصدی، از ۴,۶۲۱,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و بیست و یک هزار) تومان به ۵۶۹,۹۰۰ (پانصد و شصت و نه هزار و نهصد ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۹,۰۰۰ (بیست و نه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۲.۵۹ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار آزاد قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۲۹,۰۰۰ -۷۵۰ -۲.۵۹ ۱۶:۰۲ ۲۹,۷۵۰ ۹۵۰ ۳.۱۹ ۲ روز پیش ۲۸,۸۰۰ ۰ ۰ ۳ روز پیش

 

قیمت یورو امروز

یورو امروز با کاهش ۰.۸۲ درصدی، از ۳۵,۱۷۳ (سی و پنج هزار و یکصد و هفتاد و سه ) تومان به ۳۴,۸۸۸ (سی و چهار هزار و هشتصد و هشتاد و هشت ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۳۴,۸۸۸ -۲۸۵ -۰.۸۲ ۱۴:۵۸ ۳۵,۱۷۳ -۱۸ -۰.۰۶ روز قبل ۳۵,۱۹۱ ۹۸۶ ۲.۸ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ پوند

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۴۱۳ تومان کاهش، ۳۸,۳۷۲ (سی و هشت هزار و سیصد و هفتاد و دو ) تومان نرخ گذاری شد.

جدول قیمت ۳ روز اخیر پوند قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۳۸,۳۷۲ -۴۱۳ -۱.۰۸ ۱۴:۵۸ ۳۸,۷۸۵ -۱۱۰ -۰.۲۹ روز قبل ۳۸,۸۹۵ ۱,۰۲۳ ۲.۶۳ ۲ روز پیش

 

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

درهم امارات (حواله) امروز با کاهش ۲.۶۳ درصدی، از ۸,۲۱۰ (هشت هزار و دویست و ده ) تومان به ۸,۰۰۰ (هشت هزار) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر درهم امارات (حواله) قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۸,۰۰۰ -۲۱۰ -۲.۶۳ ۱۶:۰۵ ۸,۲۱۰ ۲۱۰ ۲.۵۵ ۲ روز پیش ۸,۰۰۰ ۶۵ ۰.۸۱ ۳ روز پیش

 

قیمت لیر ترکیه امروز

همچنین لیر ترکیه با کاهش ۲.۴۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۳,۷۹۹ (سه هزار و هفتصد و نود و نه ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا امروز با کاهش ۱.۰۴ درصدی، از ۲۲,۶۱۸ (بیست و دو هزار و ششصد و هجده ) تومان به ۲۲,۳۸۵ (بیست و دو هزار و سیصد و هشتاد و پنج ) تومان رسید.

قیمت دلار استرالیا امروز

در بازار امروز دلار استرالیا نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۰۳ تومان کاهش، ۲۱,۴۰۴ (بیست و یک هزار و چهارصد و چهار ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه امروز

قیمت سکه امروز به 14,600,000 (چهارده میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 2.74 درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱۴,۶۰۰,۰۰۰ -۴۰۰,۰۰۰ -۲.۷۴ ۱۶:۰۲ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ۹۰۰,۰۰۰ ۶ ۲ روز پیش ۱۴,۱۰۰,۰۰۰ ۴۰۰,۰۰۰ ۲.۸۳ ۳ روز پیش

 

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۷,۶۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۲.۶۴ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر نیم سکه قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۷,۶۰۰,۰۰۰ -۲۰۰,۰۰۰ -۲.۶۴ ۱۶:۰۳ ۷,۸۰۰,۰۰۰ ۲۰۰,۰۰۰ ۲.۵۶ ۲ روز پیش ۷,۶۰۰,۰۰۰ -۵۰,۰۰۰ -۰.۶۶ ۳ روز پیش

 

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه امروز با کاهش ۳.۹۲ درصدی، از ۵,۳۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و سیصد هزار) تومان به ۵,۱۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد هزار) تومان رسید.

قیمت سکه گرمی امروز

به گزارش دنیای اقتصاد در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به ۲ روز پیش بدون تغییر است و ۲,۷۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت لیر ترکیه قیمت سکه گرمی صراط جدول قیمت ۳ روز اخیر تومان نرخ گذاری شد نسبت به ۲ روز پیش درصدی داشته رسید که نسبت بازار امروز امروز با کاهش یک میلیون طلا ۱۸ عیار هزار تومان تومان رسید گرم طلا آخرین نرخ سکه امروز ۳ روز پیش هشت هزار ۶۰۰ ۰۰۰ روز قبل نیم سکه کاهش ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی قیمت دلار شروع شده است

احمد اشتیاقی گفت: افزایش یکباره قیمت دلار کاملا سیاسی است. زمانی که تنش و مسائل سیاسی رفع شود، نرخ دلار حتی به کمتر از کانال ۶۰ هزار تومان هم باز‌می‌گردد؛ در این صورت دلار صرفا به اندازه نیمی از تورم رشد داشته که یک امر عادی محسوب می‌شود.

 

احمد اشتیاقی، تحلیلگر بازار‌های مالی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به این موضوع که جنگ و مسائل سیاسی بر بازار‌های مالی اثر می‌گذارد و این امر صرفا به ایران اختصاص ندارد، گفت: با رخ دادن جنگ، بی ثباتی در اقتصاد ایجاد می‌شود و این بی ثباتی در روند بازار‌های مالی اثر می‌گذارد.

 

وی با بیان اینکه بازار ارز در جامعه‌ای مانند ایران که در آن انتظارات تورمی پررنگ است، با هر تنش سیاسی دچار التهاب می‌شود، اظهار کرد: ایجاد نوسان در بازار ارز با حمله به کنسولگری ایران در دمشق و پاسخ کشورمان به رژیم صهیونیستی و درگیری‌های بعدی طبیعی است، ولی با کاهش این تنش سیاسی روند صعودی نرخ ارز متوقف یا کاهشی می‌شود. در حال حاضر نیز مشاهده می‌شود که دلار با کاهش چند کاناله به کف کانال ۶۰ هزار تومان رسیده و روند نزولی آن آغاز شده است.

 

اشتیاقی تاکید کرد: با اقدامات بانک مرکزی تورم از ۴۷ به ۳۲ درصد کاهش یافت و رشد نقدینگی به ۲۴ درصد رسید، بنابراین، رشد محدود ۱۰ تا ۱۵ درصدی نرخ دلار کاملا طبیعی است.

 

وی افزود: با رشد تورم قیمت تمامی کالا‌ها نیز رشد می‌کند و در این وضعیت اگر دلار نیز به اندازه ۱۵ درصد رشد کند هنوز با رشد ۳۰ درصدی تورم فاصله دارد که این مهم حاصل اقدامات بانک مرکزی است. در این میان اگر بانک مرکزی بتواند همین روند را ادامه دهد به نتایج مثبتی خواهیم رسید.

 

این تحلیلگر بازار‌های مالی با اشاره به این موضوع که افزایش یکباره قیمت دلار کاملا سیاسی است، اظهار داشت: زمانی که تنش و مسائل سیاسی رفع شود، نرخ دلار حتی به کمتر از کانال ۶۰ هزار تومان هم باز‌می‌گردد؛ در این صورت دلار صرفا به اندازه نیمی از تورم رشد داشته که یک امر عادی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان