Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید موفق شد با عبور از سد بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ، ناکامی های خود در هفته اخیر را به دست فراموشی بسپارد.

رئال مادرید تحت هدایت زین الدین زیدان با نتیجه ای قاطعانه، اولین شکست رونالد کومان در اولین ال کلاسیکوی فصل را تحمیل کرد و با 13 امتیاز موقتاً به صدر جدول صعود کردند.

اطلاعات بازی بارسلونا - رئال مادرید تاریخ برگزاری: شنبه | 3 آبان 1399 زمان برگزاری: ساعت 17:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه نیوکمپ داور بازی:  آقای مارتینز مونوئرا گلزنان: آنسو فاتی ('8) | فدریکو والورده ('5)، سرخیو راموس (پنالتی - '62)، لوکا مودریچ '90 گزارش بازی

در دقیقه '5 روی پاس در عمق عالی بنزما از پشت سر پیکه، فده والورده به محوطه جریمه بارسا نفوذ کرد و با ضربه ای عالی توپ را به گوشه بالای دروازه نتو فرستاد تا میهمان پیش بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه '8 بارسلونا خیلی زود گل تساوی را به ثمر رساند؛ فرار آلبا از سمت راست خط دفاعی رئال مادرید و ارسال توپ به دهانه دروازه با ضربه بغل پای آنسو فاتی به گل تبدیل شد.

در دقیقه '23 مسی داخل محوطه رئال مادرید یک دریبل تماشایی زد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت که کورتوا با واکنشی فوق العاده دست ستاره آرژانتینی را خواند و توپ را مهار کرد. لحظه ای بعد در سمت مقابل زمین، کروس با پاس عرضی خود بنزما را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما این بار هم نتو ضربه مهاجم فرانسوی را دفع کرد. در دقیقه '29 هم کلمنت لنگلت اولین کارت زرد بازیکنان بارسلونا را دریافت کرد.

دقیقه '43 ناچو به علت مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و لوکاس وازکز به جای او به میدان آمد. در نهایت نیمه اول این دیدار جذاب و تماشایی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید.

بارسلونا نیمه دوم را بهتر شروع کرده بود و در دقیقه '54 ارسال عالی فاتی به تیر دوم با ضربه سر نه چندان خوب کوتینیو همراه شد تا توپ از کنار دروازه ه بیرون برود. در دقیقه '61 خطای کوتینیو روی سرخیو راموس، بعد از بررسی VAR پنالتی تشخیص داده شد.

دقیقه '62 سرخیو راموس پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و باز هم به راحتی دروازه حریف را باز کرد تا حساب کار 2-1 شود.

دقیقه '69 فدریکو والورده هم به دلیل مصدومیت جای خود را به لوکا مودریچ داد تا هر دو تعویض زیدان در این دیدار اجباری باشد. در دقیقه '81 رودریگو به جای مارکو آسنسیو وارد میدان شد؛ در تیم بارسلونا هم آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و ترینکائو به جای فاتی، پدری و بوسکتس وارد میدان شدند تا همچنان خبری از پیانیچ نباشد. دقیقه '86 نتو نقش قهرمان را برای بارسلونا ایفا کرد و دروازه تیمش را در دو مرحله نجات داد؛ ضربه نخست کروس روی پاس عرضی وازکز توسط نتو دفع شد و در برگشت ضربه مجدد کروس را هم این دروازه بان عالی مهار کرد.

دقیقه '87 نتو باز هم مانع از ثبت سومین گل رئال مادرید شد و این بار ضربه والی پای چپ خطرناک راموس را مهار کرد و توپ برگشتی توسط واران پیش تاخته به بیرون زده شد.

دقیقه '90 بالاخره رئال مادرید تیر خلاص را بر پیکر بارسلونا وارد کرد؛ پاس در عمق مودریچ برای وینیسیوس با خروج نتو و دفع ناقص او همراه شد تا توپ برگشتی را رودریگو به خود مودریچ بسپارد و ستاره کروات با فریب نتو، خود را مقابل دروازه خالی قرار داده و کار را تمام کند.

در نهایت بازی با پیروزی قاطعانه شاگردان زیدان بعد از دو شکست متوالی به پایان رسید تا زیدان همچنان رکورد شکست ناپذیری خود در نیوکمپ را حفظ کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رم و لورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید.

لورکوزن یکی از شکست ناپذیرترین تیم‌های این فصل فوتبال جهان است و در این دیدار هم عملکرد بسیار موفقی داشت و در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافع رم موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «گریمالدو» برسد و او هم با یک پاس «فلورین ویرتز» را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه رم بچسباند.

در دقیقه ۷۳ هم «رابرت آندریخ» با یک شوت تماشایی برای بار دوم دروازه رم را باز کرد.

سردار آزمون در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو برای رم به میدان آمد.

در دقیقه ۸۳ آزمون توانست در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شود و در حالی که به دروازه لورکوزن نزدیک شده بود با مزاحمت مدافع حریف مواجه شد و نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند و دروازه بان لورکوزن ضربه آرام او را مهار کرد.

نکته قابل توجه برای سردار آزمون این است که او تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن است و به صورت قرضی در رم حضور دارد و این دیدار به نوعی تقابل او با تیم اصلی خودش بود که نتوانست کاری از پیش ببرد.

دیدار برگشت این دو تیم به میزبانی لوزکوزن برگزار خواهد شد و رمی ها برای آنکه بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی شوند به یک معجزه نیاز دارند.

کد خبر 6095400

دیگر خبرها

  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است