Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق مفرد، مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز فعالیت مجدد قرارگاه مبارزه با کرونا گفت: در مرحله اول شیوع کرونا تجربه خوبی برای مقابله این ویروس از سوی جهادگران جوان و اقشار مختلف جهادگر بدست آمد، این حضور کمک شایانی به بحث مبارزه با کرونا بود و در نظرسنجی های صورت گرفته مردم بعد از کادر درمان امتیاز قابل توجهی را در رتبه دوم به گروه‌های جهادی دادند که این نشان از خدمات خوب جهادگران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به جلسه امروز رهبر معظم انقلاب با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: گروهای جهادی با توجه تجربه خوب گذشته و همچنین مطالبی که در جلسه امروز در حسینه امام خمینی(ره) بیان شد، فصل جدید از فعالیت ها را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین  و عمده‌ترین اقدام گروهای در این دوره متوجه کادر درمان است به خصوص با توجه به  ظرفیت هایی که گروه‌های جهادی در دانشگاه‌های علوم پزشکی دارند این گروها از فردا مجددا به کمک کادر درمان کشور کمک خواهند رفت. 

مسئول مرکز مطالعات و حرکت های جهادی تاکید کرد: بر همین اساس سایر گروه های پزشکی جهادگر در کارهای خدماتی به  بیمارستان ها کمک خواهند کرد و در این رابطه تلاش می‌کنند فشار کمتری به کادر درمان وارد شود. 

مفرد افزود: همچنین ضد عفونی کردن اماکن و معابر و  تامین اقلامی که در آنها کمبودی وجود دارد  در دستور کار گروهای جهادی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد : همانطور که در دیدار امروز اعضای ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شد ظرفیت اقتصادی کشور با توجه به شیوع کرونا دچار آسیب شده و کسب و کارها آسیب جدی دیده اند به همین دلیل گروهای جهادی با کمک خیرین و مردم به نیازمندان و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده کمک خواهند کرد.

مفرد افزود: در همین راستا گردهای جهادی با تهیه و توزیع بسته های غذایی و  بهداشتی  مرحله دیگری از رزمایش همدلی مواسات و کمک های مومنانه را آغاز خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد : گروهای جهادی در هر استان با تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با کرونا برای کمک به کادر درمان و خدمات رسانی به مردم از فردا وارد عمل شوند و انشاالله با تلاش و همت دوستان شاهد کاهش تلفات و مشکلات باشیم. 

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان کرونا قرارگاه جهادی مبارزه جهادگران گروهای جهادی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با اعلام این مطلب گفت: در عملیات مبارزه از محلول بیولوژیک BT استفاده می‌شود و این طرح بر اساس شرایط اقلیمی تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود: در ۸۵ هکتار از جنگل‌های این شهرستان با آفت جوانه خوار بلوط و در ۱۱۵ هکتار دیگر با حذف سر شاخه‌های آلوده به کلنی لورانتوس (دموکه) مبارزه خواهد شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان هدف از اجرای این طرح را محلول پاشی بر روی سطح تاج پوشش درختان دانست و افزود: این درختان در معرض آسیب و تغذیه پروانه جوانه خوار قرار داشتند.
از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان