Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- امروز برای مرتبه دویست و هفتاد و هشتم، بارسلونا و رئال‌مادرید به مصاف هم می‌روند، در حالی که این ال‌کلاسیکو به دلیل شیوع کرونا تماشاگری ندارد و این اتفاق برای نخستین مرتبه در تاریخ رخ خواهد داد.

نکته جالب اینکه پیش از این دیدار، 244 بازی رسمی بوده و هر تیم 96 برد داشته. یعنی هر تیمی پیروز شود آمارش را بهتر از رقیب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب بارسلونا و رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو به این شرح است:

رئال مادرید: کورتوا، واران، ناچو، راموس، مارسلو، کاسمیرو، والورده،  کروس، ایسکو، بنزما

بارسلونا: نتو، پیکه، لانگله، دست، آلبا، بوسکتس، دی‌یونگ، کوتینیو، پدری، فاتی، مسی

در حالی که ال‌کلاسیکو ۱۸ سال اخیر فقط یک مرتبه بدون‌گل تمام شده بود، دقیقه ۵ مشخص شد این بازی هم بدون‌گل نخواهد شد. اولین موقعیت جدی رئال را بنزما با پاس در عمقش خلق کرد و والورده با شوتی محکم این واسه را به قعر دروازه بارسا فرستاد. 

اما بارسا خیلی زود جبران کرد. دقیقه ۸ پاس آلبا را در دهانه دروازه فاتی تبدیل به گل کرد. آنسو فاتی که ۱۷ سال و ۳۵۹ روز سن دارد، تبدیل به جوان‌ترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکو شد. این چهارصدمین گل تاریخ بارسا در ال‌کلاسیکو هم بود.

دقیقه ۶۳ راموس پنالتی‌ای که گرفته بود را به آرامی وارد دروازه بارسا کرد. داور در این صحنه بعد از اعتراض راموس با استفاده از VAR پیراهن کشیدن لانگله را پنالتی تشخیص داد. کومان با به میدان فرستادن گریزمن، دمبله و ترینکائو تلاش کرد از باخت در اولین ال‌کلاسیکو فرار کند.‌ با این حال رئال هم حملات خطرناکی داشت و حتی توانست گل سوم را هم بزند. مودریچ دقیقه ۹۰ این گل را به ثمر رساند.

رئال در نهایت ۳ بر یک این دیدار را از بارسلونا برد تا هم ناکامی‌ها را جبران کرده باشد و هم بعد از ۴ سال چند ماه در نوکمپ پیروز شود. در پایان نتیجه ۳ بر یک پابرجا ماند تا این بازی همانند بازی برگشت فصل قبل هم به سود رئال تمام شود. با این برد رئالی‌ها ۱۳ امتیازی شدند و به صدر جدول رفتند. بارسا هم با تحمل دومین شکست متوالی ۷ امتیازی باقی ماند و در رده دهم جای گرفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمان آسیا بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم

25 آوریل 2004، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. تیم کارلوس کی روش با گل سانتیاگو سولاری در دقیقه 54 از رقیب سنتی پیش افتاد اما شاگردان فرانک رایکارد 4 دقیقه بعد با گل پاتریک کلایورت کار را به تساوی کشاندند. در نهایت روی پاس تماشایی رونالدینیو، ژاوی با این ضربه دقیق دروازه ایکر کاسیاس را در دقیقه 86 باز کرد تا بارسلونا با برتری 2-1 مادرید را ترک کند.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه