Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@06:53:24 GMT

رئال‌مادرید ال‌کلاسیکوی کرونا را فتح کرد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۷۳۳

رئال‌مادرید ال‌کلاسیکوی کرونا را فتح کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ال‌کلاسیکوی ۲۷۸ امروز در ورزشگاه نوکمپ در حالی آغاز شد که هیچ هواداری روی سکوها نبود. در اتفاقی نادر پیش از این بازی هم بارسلونا و هم رئال‌مادرید در بازی هفته قبل‌شان در لالیگا شکست خورده بودند و نیاز مبرم به پیروزی داشتند. رئال در نهایت ۳ بر یک این دیدار را از بارسلونا برد تا هم ناکامی‌ها را جبران کرده باشد و هم بعد از ۴ سال چند ماه در نوکمپ پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ال‌کلاسیکو ۱۸ سال اخیر فقط یک مرتبه بدون‌گل تمام شده بود، دقیقه ۵ مشخص شد این بازی هم بدون‌گل نخواهد شد. اولین موقعیت جدی رئال را بنزما با پاس در عمقش خلق کرد و والورده با شوتی محکم این واسه را به قعر دروازه بارسا فرستاد. 

اما بارسا خیلی زود جبران کرد. دقیقه ۸ پاس آلبا را در دهانه دروازه فاتی تبدیل به گل کرد.

بعد از گل‌های بازیکنان جوان، مسی و بنزما برترین گلزنان دو تیم در ال‌کلاسیکو فرصت‌هایی داشتند که کورتوا و نتو مهار کردند. در نهایت این نیمه با همان دو گل دقایق ابتدایی تمام شد.

دقیقه ۶۳ راموس پنالتی‌ای که گرفته بود را به آرامی وارد دروازه بارسا کرد. داور در این صحنه بعد از اعتراض راموس با استفاده از VAR پیراهن کشیدن لانگله را پنالتی تشخیص داد.

کومان با به میدان فرستادن گریزمن، دمبله و ترینکائو تلاش کرد از باخت در اولین ال‌کلاسیکو فرار کند.‌ با این حال رئال هم حملات خطرناکی داشت و حتی توانست گل سوم را هم بزند. مودریچ دقیقه ۹۰ این گل را به ثمر رساند.

در پایان نتیجه ۳ بر یک پابرجا ماند تا این بازی همانند بازی برگشت فصل قبل هم به سود رئال تمام شود.

کد خبر 1447214

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم

فران تورس که در پایان دیدار رئال مادرید و بارسلونا به شدت از شکست ال‌کلاسیکو ناراحت بود، به طور اتفاقی با این ضربه یکی از هواداران رئال مادرید را هدف گرفت.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟