Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ اعلام کرد برای احتیاط برابر روبین کازان، سردار آزمون را در فهرست تیم قرار نداد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاتزتا، سرگئی سماک، سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ درباره غیبت سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال ایران برابر روبین کازان گفت: آزمون بعد از بازی در لیگ قهرمانان اروپا احساس ناخوشایندی داشت و به همین خاطر در تمرینات تیم شرکت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تست کرونا داده و منتظر نتیجه تست هستیم و به همین خاطر در این بازی بنا بر احتیاط او را در فهرست تیم نگذاشتیم.

سردار آزمون در فصل جاری ۶ گل برای زنیت سن‌پترزبورگ به ثمر رسانده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0039ri

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سن پترزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی

به گزارش "ورزش سه"، این دومین سفر پیکان به قزوین محسوب می‌شود و در شرایطی که قرار است آنها اولین دیدار خود برابر شمس آذر را در استادیوم سردار آزادگان برگزار کنند. پیکان در نیم فصل و در شرایطی که با مشکل زمین مواجه بود، برای میزبانی دیدار با پرسپولیس استادیوم سردار آزادگان قزوین را انتخاب کرد.

پیکانی‌ها در این بازی با سه گل مقابل حریف شکست خوردند تا با خاطره‌ای تلخ قزوین را ترک کنند و باید دید در دومین سفر خود در این فصل به قزوین و این‌بار برای تقابل با شمس آذر و شاگردان سعید دقیقی چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

آنها در جدال با پیکان با هت‌تریک شهاب زاهدی مهاجم نیم فصل اول پرسپولیس که اکنون راهی ژاپن شده است، شکست خوردند و البته در بازی رفت مقابل شمس آذر با تساوی در خانه کار را پایان دادند و باید دید نتیجه تقابل رضا عنایتی و سعید دقیقی با چه نتیجه‌ای همراه خواهد شد.

سعید دقیقی که از نمایش شاگردانش برابر استقلال علی‌رغم باخت نزدیک و با نتیجه 3-2 رضایت ندارد، از انگیزه زیادی برای جبران آن نتیجه و دستیابی به امتیاز در این دیدار برابر پیکان و شاگردان رضا عنایتی برخوردار است. تیم او طی شش تقابلی که تا به اینجا برابر تیم‌های تهرانی داشته به بردی دست نیافته است.

دیگر خبرها

  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم