Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در سومین روز از آبان، بسته ورزشی ایرنا تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

بارسلونای خسته کننده؛ فتح بزرگ شاگردان «زیدان» در نیوکمپ

تیم فوتبال بارسلونا با نمایشی ضعیف و پرانتقاد در دیدار خانگی مقابل رئال‌مادرید با حساب سه بر یک شکست خورد تا همچنان در بحران باشد.

بقیه خبر را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور: قصدی برای مدیرعاملی پرسپولیس ندارم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه قصدی برای مدیر عاملی این باشگاه ندارد، گفت:‌ در این خصوص هیچ صحبتی با من نشده است و امیدوارم در روزهای آتی، فردی توانمند از سوی هیات مدیره برای این پست انتخاب شود. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

توقف دوباره منچسترسیتی در لیگ جزیره

تیم فوتبال منچسترسیتی در ادامه فصل پرفراز و نشیب خود در لیگ جزیره، برابر وستهم به تساوی یک بر یک رضایت داد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

رادوشوویچ: برای آخرین بار برای فسخ به پرسپولیس نامه نوشتم

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تاکنون سه بار به باشگاه پرسپولیس نامه نوشتم و می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم اما این کار را نکردم و البته این آخرین نامه من برای فسخ قرارداد خواهد بود. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران معرفی شد

نصرالله پریچهره با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران منصوب شد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

علی‌نژاد: هیات مدیره پرسپولیس درباره رسول‌پناه تصمیم‌گیری می‌کند

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای «مهدی رسول‌پناه» گفت: براساس قوانین و اساسنامه باشگاه پرسپولیس این استعفا باید در نخستین جلسه هیات مدیره مطرح و پس از پذیرش آن، نسبت به تعیین مدیر عامل جدید تصمیم‌گیری شود. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

ملی‌پوش تیراندازی: بزرگ‌ترین آرزویم کسب مدال المپیک است

تیرانداز جوان ایران، گفت: بزرگ‌ترین آرزوی ورزشی‌ام کسب مدال المپیک است و با وجود همه مشکلات احساس می‌کنم به مدال المپیک بسیار نزدیک هستم. متن این خبر را اینجا بخوانید.

ارجاع پرونده دوپینگ‌ وزنه‌برداران به کمیته بین‌المللی المپیک

گزارش وادا (سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ) در خصوص دستکاری نمونه‌های دوپینگ وزنه‌برداران در فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری به کمیته بین‌المللی المپیک ارجاع شد. متن خبر را اینجا بخوانید.

شفاف‌سازی کمیته تعیین وضعیت درباره فسخ یکطرفه قراردادها

رییس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: براساس قوانین فیفا اگر ۲ ماه حقوق یک بازیکن پرداخت نشود، باید اخطاری ۱۵ روزه بابت حسن‌نیت به باشگاه بفرستد و سپس قراردادش را فسخ کند. مقررات نقل و انتقالات ایران مربوط به سال ۹۶ است.  بقیه خبر را اینجا بخوانید.

تیم شطرنج ایران از رسیدن به فینال آسیا بازماند

تیم ملی شطرنج ایران با شکست برابر استرالیا از رسیدن به فینال رقابت‌های آنلاین قهرمانی آسیا بازماند. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری مهدی رسول‌پناه کمیته بین المللی المپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری مهدی رسول پناه کمیته بین المللی المپیک باشگاه پرسپولیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری مهدی رسول پناه کمیته بین المللی المپیک اخبار کنکور باشگاه پرسپولیس ورزش و جوانان بین المللی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ تهران از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ خبر داد و گفت: ویژه برنامه صادق آل عبا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک با تلاوت قران کریم توسط قاری ممتاز حسین جعفری شروع می‌شود و پس از آن ذاکر اهل بیت (ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی می‌کند.

وی افزود: دسته‌های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه دارد.. همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه مستقر می‌شوند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در ادامه گفت: این‌برنامه توسط فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه ۲۲،پ ایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود و دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌توانند روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح به میدان المپیک منطقه ۲۲ مراجعه کنند.

کد خبر 6093370 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود