Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:18:17 GMT

خدمت در بسیج ارزش بزرگی است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۹۲۹۷

خدمت در بسیج ارزش بزرگی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت‌الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با جمعی از اعضای شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: بسیج همیشه پای کار بوده ، در یک زمان باید رو در رو مقابل دشمن بیاستد و اکنون نیز باید در دیگر سنگر‌ها از جمله علم و رسانه و اقتصاد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضوری پررنگ داشته باشد.

او ادامه داد: بسیجی بودن ارزش و مجاهدت در راه خدا است.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: شورای بسیج رسانه ظرفیت خوبی برای انجام کار‌ها با عنایت به تجربه و سابقه درخشان متولیان امر آن دارد.

کریمی تبار مطرح کرد: اهالی رسانه نقش مهمی در مهندسی افکار عمومی جامعه دارند و در فرهنگ سازی نقش اساسی ایفا می‌کنند.

پژمان مهدوی رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام نیز در این دیدار، بر لزوم توجه به امور صنفی رسانه با استفاده از ظرفیت بسیج تاکید کرد و گفت: همه رسانه‌های استان ایلام در زیر چتر بزرگ بسیج رسانه با هر دیدگاه سیاسی در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه بسیج رسانه بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است

به گزارش خبرنگا مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس گفت: موضوع اصلی در عملیات «وعده صادق» تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده نیست، مهم اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است.

وی با اشاره به منویات رهبری، اظهار کرد: امروز در دنیا، چالش‌های رسانه‌ای بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن تأثیر گذار است.

امام جمعه پردیس افزود: امروز امپراطوری های دنیا در حال شکست خوردن است، حضور رسانه ای دشمن در حال متلاشی شدن است و آن طور که دشمن می‌خواهد روایت‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: امروز حصر شکسته شده و شاهد هستیم که تظاهرات ۱۰۰ هزار نفری در مسئله فلسطین در غرب به ویژه آمریکا به راه می‌افتد.

امام جمعه پردیس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به شعار سال اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در جهش تولید بسیار اهمیت دارد، تولید، حیثیت و شخصیت یک ملّت است و مشارکت مردم در جهش تولید این حیثیت ایران را حفظ خواهد کرد.

کد خبر 6089074

دیگر خبرها

  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام