Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:36:07 GMT

کومان: چرا VAR همیشه باید علیه بارسا عمل کند؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۹۷۶۱

کومان: چرا VAR همیشه باید علیه بارسا عمل کند؟

سرمربی بارسلونا پس از شکست تیمش مقابل رئال مادرید عملکرد VAR را زیر سوال برد و اعلام کرد این فناوری همیشه علیه آبی اناری ها وارد عمل می کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا شنبه در هفته هفتم لالیگا ۳ بر یک مغلوب رئال مادرید شد. رونالد کومان پس از بازی گفت: برنامه ما کنترل بازی بود. پست لیونل مسی را تغییر دادیم و تلاش کردیم در عمق بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازیکنانی در کناره ها داشته باشیم که بتوانند توپ را کنترل کنند. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. 

سرمربی بارسلونا پس از گل سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی خیلی دیر در ترکیب تیم تغییر ایجاد کرد. او در این رابطه اظهار کرد: ابتدا اجازه دادم تیم خود را پیدا کند و سپس تلاش کردیم با حضور عثمان دمبله و ترینکائو در کناره ها سرعت بیشتری داشته باشیم. می دانستیم این کار ریسک بالایی دارد اما شکست خورده بودیم. برای من نتیجه ۲ بر یک با ۳ بر یک تفاوتی ندارد. 

داور به کمک VAR یک پنالتی جنجالی به نفع رئال مادرید اعلام کرد و راموس با گل کردن این ضربه، سفیدپوشان را ۲ بر یک پیش انداخت. سرمربی هلندی درباره تصمیم داور گفت: از نظر من پنالتی نبود. امیدوارم یک روز بتوانند درباره VAR توضیح دهند. VAR تنها زمانی وارد عمل می شود که علیه بارسلونا باشد. نه در پنالتی روی لیونل مسی و نه در کارت قرمزهای پنالتی از فناوری بازبینی تصاویر استفاده نشد (داور در نیمه اول خطا روی مهاجم آرژانتینی در محوطه جریمه را نادیده گرفت). سوال من این است چرا همیشه از این فناوری علیه بارسا بهره می برند. VAR می تواند خیلی خوب باشد اما در همه تیم ها.
 
کومان درباره صحنه پنالتی که داور خطای کلمنت لانگله را روی راموس اعلام کرد، گفت: خطای راموس روی لانگله بود. پیراهن راموس کشیده شد اما این بازیکن به عقب افتاد! زمانی که پیراهن بازیکن کشیده می شود باید به سمت جلو بیفتد و نه عقب. به همین خاطر پنالتی نبود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رونالد کومان تیم فوتبال بارسلونا ال کلاسیکو رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید

به گزارش ورزش سه، محمد نوری مربی تیم ملوان پس از پیروزی مقابل سایپا در نسبت خبری حاضر شد و گفت: اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و ۱۲۰ دقیقه تشویق کردند. مرسی که این فصل همراه ما بودند. ما همیشه در اینجا برای پیروزی می‌رویم. حاج مهدی تارتار بعد از بازی کمر درد داشت و عذرخواهی کرد.

او ادامه داد: در جام حذفی شرایط فرق می‌کند و دیدید که پرسپولیس و استقلال حذف شدند. تیم‌ها میآیند شگفتی درست کنند و ما هم تمرکز داریم. ۴-۵ بازیکن شانزده ساله بازی دادیم. سعی کردیم از محصولات آکادمی استفاده کنیم. بازی کاملا یک طرفه بود و بالای ۵ موقعیت داشتند. دست تک تکشان درد نکند که گذاشتند به حقمان برسیم. روی اشتباه خودمان گل خوردیم و انشاالله بتوانیم در این مسیر ادامه بدهیم.
این جام را می‌خواهیم به دست آوریم و شرایط خوبی در لیگ کسب کنیم. ما سعی داریم درباره داوری صحبت نکنیم اما ۲ بازی است که وضعیت خوبی ندارد و این بازی هم فکر می‌کنم ۲ صحنه پنالتی را ندید که فکر می‌کنم زاویه‌اش بد بوده. وقتی داخل و خارج خانه وضعیت داوری به یک شکل باشد، خوب نیست و می‌خواهیم برای بازی‌های جام حذفی از داوران باتجربه استفاده شود تا حرف و حدیثی باقی نماند.

دیگر خبرها

  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است