Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@19:28:22 GMT

بوندس لیگا| برتری پرگل دورتموند مقابل شالکه

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۹۸۲۹

بوندس لیگا| برتری پرگل دورتموند مقابل شالکه

تیم فوتبال دورتموند با نتیجه‌ای پر گل حریف دیرینه خود را از پیش‌رو برداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه هفته پنجم رقابت های بوندس لیگا تیم فوتبال دورتموند در ورزشگاه خانگی خود میزبان شالکه بود که این بازی در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود زردپوشان به پایان رسید.

آکانجی(55), هالند(61), هوملز (71) گلزنان این بازی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رقابت ها عصر امروز  ۴دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار بایرن مونیخ  به ۵ گل اینتراخت فرانکفورت را در هم کوبید.

سه گل ابتدایی بایرن مونیخ را در این بازی روبرت لواندوفسکی در دقایق ۱۰، ۲۶ و ۶۰، چهارمین گل این تیم را لروی سانه در دقیقه ۷۲ و آخرین گل را هم جمال موموسیالا در دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند. با این نتیجه بایرن مونیخ چهارمین برد خود را کسب کرد و با ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. در دقیقه سوم این مسابقه آلفونسو دیویس ستاره کانادایی تیم فوتبال بایرن مونیخ مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

در بازی همزمان تیم فوتبال لایپزیگ صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها، با نتیجه ۲ بر یک میهمان خود هرتابرلین را شکست داد. در این بازی که هرتا از دقیقه ۵۰ با یک بازیکن اخراجی به کارش ادامه داد، اوپامکانو در دقیقه ۱۱ و سابیتزر در دقیقه ۷۷ از روی نقطه پنالتی گل‌های لایپزیگ را به ثمر رساندند و یون کوردوبا در دقیقه ۸ گل هرتا را زد. لایپزیگ با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.

در دو بازی دیگر ماینتس در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب مونشن‌گلادباخ شد و مصاف خانگی یونیون برلین و فرایبورگ یک - یک به اتمام رسید.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: دورتموند بوندس لیگا شالکه بایرن مونیخ تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا