Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

فراز کمالوند در خصوص حضور در تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: صحبت هایی با مسیگر و ایزدپناه داشتیم و خیلی فشرده و زیر 48 ساعت کار را تمام کردیم. حدود 17-18 روز تا شروع مسابقات مانده و تقریبا می توان گفت 90درصد بازیکنان اصلی تیم جدا شده اند. فقط بازیکنان جوان مانده اند و باید تیم را از نو بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالوند تصریح کرد: فصل بدنسازی و بازی های تدارکاتی وجود ندارد. فقط باید یک تیم را درست کنیم و وارد مسابقات شویم. ولی با توجه به شناختی که از فوتبال بوشهر دارم و استعدادهایی که در فوتبال بوشهر است، خیلی نگران نیستم. می توانیم خیلی زود یک تیم خوب را جمع کنیم.

وی در مورد انتخاب دستیارانش در کادرفنی شاهین گفت: سعی ما بر این است که از پتانسیل بچه های بوشهر استفاده کنیم و حتما سه مربی بوشهری در کادرمان قرار می دهیم. نگاه ما معطوف به این است که تا جایی که امکان دارد از بچه های بومی شهر استفاده کنیم و کمبودها را خارج از استان بیاوریم. باید ببینیم تا چه اندازه بچه های بوشهری هستند چون اکثریت آن ها جذب تیم های دیگر شده اند. سعی می کنیم از بومی ها استفاده کنیم و تلفیی از آن ها با بازیکنان باتجربه ای که باقی مانده اند داشته باشیم.

کمالوند افزود: شرایط به گونه ای است که به دلخواه خودمان نمی توانیم بازیکن اضافه کنیم. باید ببینیم کدام بازیکنان مانده اند که واردمذاکره شویم و آن ها را به تمرینات بیاوریم. ان شاالله روز دوشنبه که به بوشهر می روم با ایزدپناه و مسیگر صحبت می کنم که سه مربی خوب و جوان بوشهری را برای کادر انتخاب کنیم. احتمالا دو دستیار هم با خودم می برم.

سرمربی شاهین بوشهر درمورد جذب بازیکنان گفت: هنوز برنامه ریزی نکرده ام چون خیلی غیرمنتظره بود. امسال خیلی قصد مربیگری نداشتم. با یکی دو تیم مذاکره کردم که شرایط بر وفق مراد نبود. منتها تیم شاهین بوشهری تیمی است که هر مربی آرزو دارد هدایت آن را به عهده بگیرد. خیلی خوشحالم از اینکه بعد از تیم هایی مانند تراکتور و صنعت نفت آبادان که بزرگ و ریشه دار و مردمی بودند بازهم قرعه به نام ما افتاد و سعادت این را داشتم که در کنار و خدمت مردم خونگرم و دوست داشتنی استان و شهر بوشهر باشم.

کمالوند در مورد اینکه آیا شاهین را مانند تیم سال گذشته پارس جنوبی با بازیکنانی مانند آریاکیا می بندد، عنوان کرد: سال گذشته با وجود اینکه در پارس جنوبی محدودیت های مالی داشتیم و مانع این می شد هر بازیکنی را به خدمت بگیریم، زمان داشتیم. اما متاسفانه الان زمان نداریم. خیلی از بازیکنان فصل گذشته پارس جنوبی را مسلما اگر یک ماه پیش به بوشهر آمده بودم به تیم می آوردم. الان باید در بازار نقل و انتقالات ببینیم کدام بازیکن ها جایی نرفته اند که با آن ها وارد مذاکره شویم.

وی در گفت وگو با رادیو بوشهر و در پاسخ به این سوال که آیا جزییات قراردادش به گونه ای هست که همکاری با شاهین تا پایان فصل ادامه داشته باشد، گفت: من هفت سال در تبریز؛ 4 سال در تراکتور و 3سال در گسترش فولاد بودم. مربی نیستم که علاقه داشته باشم تند تند تیم عوض کنم ولی سال گذشته مشکلات زیادی در پارس جنوبی داشتیم.

کمالوند در مورد اینکه آیا این مشکلات امسال هم وجود دارند، اظهار داشت: نه، مسیگر و ایزدپناه گفته اند از نظر امکانات سخت افزاری مشکلی نداریم. زمین تمرین و رختکن و سایر موارد اولیه وجود داشته باشد می توانیم تیم خوبی را درست کنیم. این قول را می دهم همانطور که سال گذشته توانستیم حداقل یک بازیکن به اسم متین کریم زاده را شکوفا کنیم و به استقلال بفرستیم، ان شاالله بتوانیم از بچه های امید شاهین بوشهر و جوانان بوشهر هم حرف های زیادی بشنویم.

وی در خصوص صعود به لیگ برتر عنوان کرد: اصلا مجموعه به دنبال صعود کردن نیست. می خواهیم یک تیم آبرومند داشته باشیم. چون الان شرایط لازم را نداریم. دو هفته دیگر وقت داریم و تلاش می کنیم تیم خوبی داشته باشیم که مردم از بازی آن لذت ببرند.

کمالوند در مورد اینکه گفته می شود در فصل گذشته به سرمربی استقلال حتی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا مشورت می داده، گفت: من با او حدود25 سال است که رفیق صمیمی هستم. در خیلی از موارد با هم صحبت می کنیم، شاید فوتبال هم جزو آن ها باشد.

وی در مورد اینکه پس به مجیدی مشورت می داده، گفت: با هم دوست هستیم!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر کمالوند لیگ برتر فراز کمالوند پارس جنوبی جم شاهین شهرداری بوشهر شاهین بوشهر پارس جنوبی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است به مصاف قرقیزستان رفت و با نتیجه پر گل ۶ بر یک به پیروزی رسید. به دنبال برتری ازبکستان برابر ویتنام، تیم ملی کشورمان باید جمعه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه نهایی به مصاف ازبکستان برود. شاگردان وحید شمسایی علاوه بر صعود به نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب کردند.

امروز به حرف وحید شمسایی رسیدیم

محمود خوراکچی بازیکن و سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران و سرمربی کنونی تیم فوتسال ایرالکو در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی وضعیت تیم ملی در این مسابقات پرداخت. این پیشکسوت فوتسال در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان گفت: خوشحالم که امروز به حرف وحید شمسایی رسیدیم. قبل بازی‌ها می‌گفت ما تیم هستیم که رفته رفته بهتر می‌شویم، ما مسیر درست را می‌رویم و به ما اعتماد کنید. این مسیر درست باعث شد ما برابر قرقیزستان یک بازی خوبی و منطقی ببینیم.

وی ادامه داد: در این دوره پیشرفت برخی تیم‌ها از جمله کشورهای آسیای مرکزی و کشورهای عربی خیلی محسوس بود و همین پیشرفت موجب می‌شود اعتبار فوتسال آسیا بیشتر شود. تیم ملی فوتسال ایران هم بازی به بازی بهتر و روان تر بازی کرد و کادر فنی به ترکیب‌ها و سیستم‌های اصلی خود را پیدا کرد که در کنار هم مکمل‌های خوبی بودند و قدرت امروز ما باعث شد به قرقیزستانی گل بزنیم که یکی از پدیده‌های این دوره از مسابقات لقب گرفته بود و اگر در ثانیه‌های پایانی از کره جنوبی گل نمی‌خورد به عنوان سرگروه صعود می‌کرد و در این مرحله با تیم قدرتمند ایران رو به رو نمی‌شد.

خوراکچی در خصوص دیگر تیم‌های حاضر در این مرحله هم گفت: تاجیکستان نشان داد هم در دفاعت و هم در حمله تیم منسجمی است. افغانستان در اولین دوره حضورش در جام ملت‌های آسیا با هدایت مجید مرتضایی توانست تاریخ ساز شود و در بین ۸ تیم برتر آسیا قرار بگیرد و حتی می‌تواند یکی از تیم‌های جام جهانی باشد. تیم عراق به ترس مربی خود باخت و سرمربی این تیم با شجاعت بازی نکرد. فوتسال عراق به لحاظ نوع بازی به ایران نزدیک است و می‌توانست به راحتی تایلند را شکست دهد. اما ترس مربی و عدم اعتماد به نفس مربی موجب شد در لحظاتی که تایلند ۴ نفره شده بود دست به پاورپلی نزند و در نهایت در دیداری که باید برنده می‌شد شکست خورد.

بازیکنان ایران به دنبال افتخارات شخصی نیستند

این کارشناس فوتسال در خصوص عزم و همدلی بازیکنان تیم ملی برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات گفت: در دوره‌های قبلی شاهد بودیم که بازیکنان تیم ملی ایران با تعداد گل زیاد آقای گل می‌شدند. اما در این دوره سعید احمد عباسی ۷ گل زده است. مهدی کرمی، اکرمی، عظیمی و حسن زاده گل زده است و نشان می‌دهد همه بازیکنان در خدمت تیم هستند و کسی به دنبال افتخارات شخصی نیست و کادر فنی به خوبی توانسته است بازیکنان را آماده کند که تیم برای گرفتن جام به تایلند آمده است و هدف اصلی قهرمانی است و نه آمار و ارقام شخصی. به همین دلیل است که می‌بینیم همه بازیکن‌ها بازی می‌کنند و عملکرد خوبی هم از خود به نمایش می‌گذارند. پکیج تیم ملی ما بهترین بوده است و نمی‌توان یک بازیکن را به عنوان بهترین انتخاب کرد.

محمود خوراکچی در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم هم گفت: برخی ضعف‌هایی که در اوایل بازی‌ها داشتیم اصلاح شده است. برخلاف ۲ بازی اول برابر افغانستان و بحرین فرصت‌های زیادی به حریفان دادیم اما در دیدار برابر کویت و قرقیزستان با وجودی که حریفان قدرتمندتری بودند فرصت‌های کمی به آنها رسید و ضعف‌های دفاعی که در ۲ بازی اول داشتیم برطرف شد و کم کار ترین بازیکن‌های ما برابر کویت و قرقیزستان دروازه بان های تیم بودند.

ازبکستان تیم بسیار متمرکزی است

سرمربی تیم فوتسال ایرالکو به حریف ایران در مرحله نیمه نهایی هم اشاره کرد و گفت: ازبکستان به واسطه سرمربی خود یعنی «لوپز» توانست از سد ویتنام عبور کند. عجله نکرد و احساساتی نشدند و در حالی که اکثر زمان‌های بازی از ویتنام عقب بودند تمرکزشان به هم نریخت و اعتماد و اعتقادی که بازیکنان و کادر فنی به هم داشتند کاملاً مشهود بود و به عنوان یک کارشناس می‌دانستم ازبکستان بازی را به ویتنام واگذار نمی‌کند و در نهایت هم از روی ۲ ضربه کرنر که در این کار کاملاً متبحر بودند در ۳ دقیقه پایانی بازی ۲ گل به ثمر رساندند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در پایان گفت: برای دیدار با ازبکستان هم از همه مردم و اهالی فوتسال درخواست می‌کنم انرژی‌های مثبت خود را به تایلند بفرستند و این فشار و هجمه را که باید ازبکستان را راحت ببریم از روی بازیکنان و کادر فنی تیم برداریم و اجازه دهیم با آرامش به کار خود ادامه دهند. به هر حال برابر تیمی بازی داریم که تمرکز بالایی دارد و در ضربات ایستگاهی و دفاع قدرتمند است. در بسیاری از زمان‌های بازی پاورپلی را انجام می‌دهد و برابر این تیم باید با تمرکز بالایی به میدان برویم. از آنجا که ازبکستان میزبان جام جهانی است نسبت به دیگر تیم‌های آسیایی با یه اعتماد به نفس بیشتری رو در روی ما قرار می‌گیرد. ازبکستان تیم بسیار مرموزی است و دست به بازی ریسکی نمی‌زند و به خصوص در خطوط حمله ممکن از خطرناک باشد. ما هم باید با حوصله و تمرکز بازی کنیم و دست به بازی عجولانه نزنیم و هر جا لازم باشد سرعت بازی را افزایش دهیم و هر جا لازم شد سرعت بازی را بگیریم. حتماً باید با پوشش بازی کنیم و فضاهای خطرناک بازی را از ازبکستان بگیریم.

کد خبر 6088609

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها