Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@04:36:03 GMT

فرار از بحران به سبک زیدان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۰۱۴۷

فرار از بحران به سبک زیدان

خبرگزاری آریا- رئال مادرید موفق شد در اولین ال کلاسیکوی فصل 2020/21 در نیوکمپ پیروز شود و سه امتیاز ارزشمند کسب نماید.
به گزارش آریا، بارسلونا در جریان هفته هفتم فصل 2020/21 لالیگا در زمین خود مغلوب رئال مادرید شد، تا حساس ترین بازی هفته مسابقات را واگذار کند. لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید موفق شد گل سوم این تیم مقابل بارسلونا را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار حساس بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید به پایان رسید و نهایتاً این رئال مادرید بود که موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده و با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست دهد.
در حالی که رئال مادرید با نتیجه 2-1 از حریف خود پیش بود، هافبک اروگوئه‌ای این تیم یعنی فدریکو والورده دچار مصدومیت شد؛ موضوعی که باعث شد او زمین مسابقه را ترک کند و جای خود را به هافبک کروات یعنی لوکا مودریچ بدهد. بعد از ورود مودریچ به زمین عملکرد رئال مادرید تا حدود زیادی با بهبود مواجه شد و این تیم توانست چند حمله خطرناک را روی دروازه بارسلونا ترتیب دهد. در نهایت این خود مودریچ بود که در لحظات پایانی موفق شد گل سوم رئال مادرید را به ثمر برساند و به نوعی خیال زیدان را از پیروزی راحت کند.
اما جنجالی ترین تصمیم این دیدار در نیمه دوم گرفته شد. رئال مادرید صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد و ضربه تونی کروس راهی به دروازه بارسلونا نیافت. اما در ادامه داور تصمیم به بازبینی صحنه گرفت و خطای کلمنت لانلگه روی سرخیو راموس را تشخحیص داد. مدافع بارسلونا پیراهن کاپیتان رئال مادرید را کشیده بود و از نظر داور این صحنه پنالتی بود.
بازیکنان بارسلونا از جمله لیونل مسی به شدت به این تصمیم معترض بودند، اما در نهایت این تصمیم تغییری پیدا نکرد و رئال مادرید صاحب یک ضربه پنالتی شد که سرخیو راموس پشت توپ قرار گرفت و علیرغم تشخیص صحیح نتو، توپ را تبدیل به گل دوم تیمش کرد. در نهایت همین تصمیم نقش مهمی در برتری رئال مادرید در این دیدار حساس داشت و هواداران بارسلونا به نوعی شکست امروز را مرهون تصمیم گروه داوری می دانند.
در دقایق پایانی لوکا مودریچ موفق شد گل سوم را نیز به ثمر برساند و در نهایت رئال مادرید 1-3 پیروز این دیدار لقب گرفت. در این صحنه کاسمیرو توپ را از مقابل پای لیونل مسی دور کرد و بازیکنان بارسلونا به شدت اعتقاد به پنالتی داشتند، اما داور با آنها هم نظر نبود و جریان عادی مسابقه ادامه پیدا کرد. این بی شک مهم ترین صحنه ال کلاسیکوی امروز است. با استناد به VAR، رئال مادرید صاحب یک ضربه پنالتی شد و در نهایت سرخیو راموس گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
زیدان در پایان بازی گفت: برای بازیکنانم هیجان زده ام. این یک پیروزی تیمی بود. عملکرد بی نقصی ارائه کردیم. کسب هر سه امتیاز از این ورزشگاه آسان نیست. باید مثل یک تیم فکر کنیم و انجام این کار فوق العاده بود. این تنها 3 امتیاز نبود. در عین حال، با توجه به انتقاد هایی که اخیراً از ما می شد، باید آرامش خود را حفظ می کردیم، متحد می ماندیم و وقتی لازم بود واکنش نشان می دادیم و امروز دقیقاً همین کار را کردیم.
در نهایت عملکرد فوق العاده ای مقابل تیمی که می دانیم هجومی بازی می کند، ارائه کردیم. بازی خوبی بود و ما سزاوار این نتیجه بودیم و بعد از هرآنچه که در روزهای اخیر گفته شده بود، برای بازیکنانم خوشحالم. حسن ختام بازی با گل زیبای مودریچ عالی بود و من تیم را متحد دیدم که کاملاً بهم چسبیده بازی کردند و برای آنها خوشحالم چون بار اصلی کار در زمین روی دوش آنها بود. باید خوشحال باشیم و از نتیجه به دست آمده لذت ببریم.
بازی داور دارد. او رفت که از طریق VAR صحنه را بازبینی کند و بعد از آن پنالتی اعلام کرد. هیچوقت در مورد مسائل داوری صحبت نمی کنم، اما ورود نکردن به این موضوع کار سخت و پیچیده ای است و امروز نمی خواهم در این خصوص چیزی بگویم. داور صحنه را دید و سوت زد، همین. جدا از پنالتی، فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم چون نتیجه را 3-1 کردیم و می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم. بارسا هم موقعیت های خود را داشت، اما فکر می کنم سزاوار پیروزی بودیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرار از بحران زیدان رئال مادرید موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم

7 سال از نبرد تماشایی شاگردان زیدان و انریکه در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (63.2MB)

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!