Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@07:34:00 GMT

راکت 900؛ مرسدس بنز 515 هزار دلاری فقط 10 دستگاه! (+فیلم و عکس)

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۰۳۵۳

راکت 900؛ مرسدس بنز 515 هزار دلاری فقط 10 دستگاه! (+فیلم و عکس)

‍‍‍‍‍‍

عصرایران- برای طرفداران برند مرسدس بنز، نام "برابوس" به مفهوم یک مرحله بالاتر از آن چیزی است که استانداردهای مرسدس در اخیتارشان قرار می دهد!

کمپانی آلمانی برابوس است که بطور تخصصی تیونینگ خودروهای مرسدس بنز را دنبال می کند. زمانی که یک مرسدس از مجموعه برابوس خارج می شود دیگر خبری از لوگوی بنز روی آن نیست و B بزرگ برابوس جایگزین آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب آنکه مشتریان نیز علاقه خاصی به این ویژگی دارند! حال اگر خودمانی تر بگوییم: کلاس لوگوی برابوس را بالاتر از مرسدس بنز می دانند!  و این موفقیتی برای یک تیونر است که تنها با ارائه خدمات تخصصی و کیفی فراهم می شود.

برابوس اخیرا ویرایشی جدید از مجموعه "راکت" خود را معرفی کرده که البته برخلاف پروژه های قبلی از موتور 12 سیلندر استفاده نمی کند. این محصول برابوس راکت 900 نام دارد که حاصل توسعه مرسدس بنز" آ ام گ جی تی63 اس" است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همانطور که اشاره شد؛ مهمترین بروزرسانی در این محصول استفاده از موتور توربودوقلوی 8 سیلندر است اما اینجا نمونه 4 لیتری استاندارد مرسدس با یک نمونه 4.5 لیتری جایگزین شده است و توربوشارژها نیز بزرگتر شده اند. با توجه به تغییرات مذکور طبیعتا دمای بیشتری نیز در محفظه موتور ایجاد می شود که این چالش از طریق بروزرسانی سیستم خنک کننده و بهبود ورودی های هوا به این قسمت آنرا برطرف کرده اند.

مجموعه تغییرات اعمال شده؛ میزان خروحی موتور را به 888 اسب بخار رسانده است و گشتاور نیز عددی برابر با 1250 نیوتن متر است. البته با نصب یک محدودکننده الکترونیکی به منظور حفاظت از موتور، میزان گشتاور روی 1050 نیوتن متر مهار شده است.

خودرو در آزمایش ها طی 2.8 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت رسیده و 200 کیلومتر را نیز طی 9.7 ثانیه ثبت کرده است. حتما برایتان جالب است که بدانید 300 کیلومتر را نیز طی 23.9 ثانیه رکورد می زند!

برابوس همچنین بیشینه سرعت را روی 330 کیلومتر برساعت محدود کرده است.

در نمای ظاهری جزئیات اسپرت زیادی قابل مشاهده است. از جمله اسپویلر کربنی جلو و رینگ های خاص با لوگوی برابوس. رینگ ها در محور جلو 21 اینچی و عقب 22 اینچی هستند. در نمای عقب نیز یک دیفیوزر حرفه ای کربنی با خروجی های 4تایی دلبری های ویژه خود را دارند.

قیمت این محصول در حال حاضر 515 هزار دلار است.  از راکت 900 فقط 10 دستگاه تولید خواهد شد.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*جی تی-اس؛ موشک خیابانی مرسدس بنز! (+تصاویر) *تاریکی مطلق؛ مرسدس بنزی با امضای برابوس! (+فیلم و تصاویر) *قدرتمندترین مرسدس 4 سیلندر جهان یک خودروی شهری است! (+تصاویر) *مرسدس بنز ایی63 مدل 2021 معرفی شد/ کلاس سالون و استیت با تپنده پرقدرت 8 سیلندر(+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/0039pn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برابوس راکت 900 بنز خودرو عصرایران مرسدس بنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن

یک مقام ارشد ردبول معتقد است که رقیب آلمانی برای خارج از شدن از فشار رسانه‌ای بحث انتقال مکس فرستاپن را دنبال می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بیلد آلمان؛ الیور مینتزلاف، مدیر پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های شرکتی ردبول اطمینان داد که مکس فرستاپن تیم  را ترک نمی‌کند، او همچنین به گمانه‌زنی‌های منظم توتو وولف (رئیس مرسدس بنز) درباره جذب احتمالی این راننده هلندی پاسخ داد.

ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک

مینتزلاف گفت: مکس قرارداد بلندمدتی دارد و حتی یک کلمه هم نگفت که نمی‌خواهد آن را اجرا کند. من اصلاٌ نگران این نیستم که او ممکن است تیم  ردبول را ترک کند. همه چیز فقط باید کمی آرام شود. این چیزی است که مکس و ما می‌خواهیم.

این مقام ارشد تیم قهرمان سه فصل اخیر فرمول یک خاطرنشان کرد: من فشاری را که توتو وولف و احتمالاٌ سایر تیم‌ها پس از سال‌ها حضور ضعیف احساس می‌کنند، درک می‌کنم. من فکر می‌کنم توتو وولف باید روی مشکلات خودش تمرکز کند که به اندازه کافی زیاد هستند.

لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس در پایان فصل جاری فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. مکس فرستاپن، قهرمان سه فصل متوالی فرمول یک و صدرنشین رده‌بندی فصل جاری این مسابقات یکی از گزینه‌های بالقوه جایگزینی همیلتون در مرسدس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟ +عکس
  • تصاویری از محل اصابت راکت‌های حزب‌الله به کریمات شمونه | ویدئو
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو