Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سید مالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران مراجعه افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان به گرمخانه‌های پایتخت گفت: سال گذشته بیش از 490 هزار نفر شب مراجعه زنان و مردان بی‌خانمان به گرمخانه‌های پایتخت داشته‌ایم که تقریبا حدود 50 هزار نفر شب مربوط به زنان و 440 هزار نفر شب مربوط به مراجعه مردان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره آمار زنان بی‌خانمان در تهران گفت: ما مرجع اعلام این آمار نیستیم، ولی میزان مراجعه زنان به گرمخانه‌ها طی یک‌سال گذشته کمتر از هزار نفر بوده است. 

وی تصریح کرد: واحد آمارگیری ما برای اقامت در گرمخانه، نفر شب است و اگر یک نفر 30 شب اقامت در گرمخانه داشته باشد، در گزارش‌های ما 30 نفر شب محسوب می‌شوند که از نظر نفر شب میزان مراجعات در 7 ماهه امسال 20 درصد افزایش داشته‌است. 

حسینی گفت: سال گذشته 22 هزار نفر شب و امسال 27 هزار نفر شب از زنان بی‌خانمان را در گرمخانه‌های تهران داشته‌ایم. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران کارتن خواب کارتن خواب مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گرمخانه های پایتخت هزار نفر شب بی خانمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان