Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@12:05:45 GMT

رکورد استثنایی کاپیتان رئال مادرید در لالیگا

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۰۹۹۳

رکورد استثنایی کاپیتان رئال مادرید در لالیگا

به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال رئال مادرید عصر امروز (شنبه) در هفته هفتم  لالیگا اسپانیا موفق در نوکمپ با نتیجه ۳ بر یک بر بارسلونا غلبه کرد و فاتح اولین ال‌کلاسیکو فصل شود. فدریکو والورده (۵)، سرخیو راموس (۶۳- پنالتی) و لوکا موردیچ (۹۰) برای کهکشانی‌ها گلزنی کردند و تنها گل آبی‌واناری‌ها را هم آنسو فاتی در دقیقه ۸ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس ۳۴ ساله با گلی که در این بازی به ثمر رساند، شماره گل‌های زده خود با پیراهن رئال مادرید را به ۱۰۰ گل در ۶۵۶ بازی رساند. او حالا بیشتر از اسطوره‌هایی همچون زین‌الدین زیدان، فیگو و ژاوی در لالیگا گل زده است.

کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید در سال ۲۰۲۰ تا کنون موفق به زدن ۱۰ گل شده است که این برای اولین بار در دوران حرفه‌ای‌اش است که در طول یکسال شماره گل‌های زده‌اش دو رقمی می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لالیگا راموس رئال مادرید رئال مادرید لالیگا راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است