Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@18:31:17 GMT

کشته شدن عضو کلیدی القاعده در افغانستان

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۱۲۸

کشته شدن عضو کلیدی القاعده در افغانستان

ابومحسن المصری معروف به حسام عبدالرئوف از اعضای مهم و کلیدی القاعده که از سوی اف.بی.آی به دلیل کمک به سازمان‌های تروریستی خارجی و کشتار اتباع آمریکایی تحت پیگرد بود توسط نیروهای امنیتی افغانستان کشته شد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیروهای امنیتی افغان مدعی شده‌اند که المصری را در جریان عملیاتی در منطقه "اندر" واقع در ولایت غزنی از پای درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره امنیت ملی افغانستان در توئیتی نوشت: ابومحسن المصری در جریان عملیات ویژه در ولایت غزنی از پای درآمد. او حین تلاش نیروهای امنیتی برای دستگیری‌اش کشته شد.

وبسایت اف.بی.آی نیز اعلام کرد، المصری به خاطر ارتباطش با القاعده که سازمانی شناخته شده جهت اقدامات تروریستی علیه دولت آمریکاست، تحت پیگرد بود.

پیگرد فدرالی در نیویورک در ۲۰۱۸ به اتهام توطئه چینی به منظور کمک به سازمان‌های تروریستی خارجی و کشتار اتباع آمریکایی علیه این فرد صادر شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افغانستان القاعده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان

ریاست عمومی پاسپورت طالبان در بغلان اعلام کرد مدیریت پاسپورت ولایت بغلان در یک سال گذشته، ۲۱ هزار جلد پاسپورت توزیع کرده ‌است.

این ریاست می‌افزاید، با توزیع این شمار پاسپورت ۱۳۲ میلیون افغانی عواید به‌دست آمده است.

گفتنی است چند روز قبل نیز ریاست پاسپورت‌‌ طالبان از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات، ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در پکتیا و بیش از ۱۹ هزار جلد پاسپورت در ولایت نیمروز خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس