Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@13:09:38 GMT

عسگری به اردوی تیم ملی کاراته می‌رسد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۲۸۴

ملی‌پوش کاراته ایران که به کرونا مبتلا شده بود، به احتمال فراوان مشکلی برای حضور در نخستین اردوی تیم ملی ندارد.

خبرگزاری میزان - بهمن عسگری ملی‌پوش کاراته ایران چند وقتی است که به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر میبرد. این قهرمان پرافتخار کاراته به محض بروز علائم این بیماری تست داد و پس از مثبت شدن تست کرونا، به قرنطینه رفت و الان حدود ۱۳ روز است که از ابتلای او به این بیماری می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری در گفت و گوی کوتاه خود با میزان گفت: خداراشکر حالم خیلی بهتر از روز‌های اول است و دیگر علائم خاصی ندارم و استراحت میکنم تا شرایط کاملا عادی شود. طبق مشورتی که با پزشک داشتم حدود ۵ روز پس از اینکه هیچگونه علائمی در بدن بیمار نباشد، باید مجددا تست کرونا دهیم که من هم به احتمال فراوان چند روز دیگر این کار را انجام خواهم داد.

ملی‌پوش کاراته تصریح کرد: از تمام کسانی که در این مدت جویای احوال من بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم که دیگر کسی به این بیماری دچار نشود و حال مردم عزیز کشورم خوب باشد.

به گزارش میزان، تمرینات تیم ملی کاراته از ۲۲ آبان آغاز خواهد شد و به احتمال فراوان بهمن عسگری مشکلی برای حضور در اردوی تیم ملی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: آغاز پیش ثبت نام لیگ‌های کاراته از اول تا ۲۰ آبان ماه

انتهای پیام/

برچسب ها: بهمن عسگری تیم ملی کاراته ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاراته بهمن عسگری تیم ملی کاراته ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مهدی عسگری با اشاره به موضوع مردمی سازی اقتصاد، گفت: نام‌گذاری ۱۶سال، به عناوین اقتصادی، نشانه‌ی آن است که باوجود تثبیت انقلاب سیاسی، تاکنون انقلاب اقتصادی به ثمر نرسیده است.   نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی، بر پایه نقش مردم در اداره امور استوار شد، اما به دلیل تداوم سیاست‌های اقتصاد_سرمایه‌داری و نسخه‌های معیوب و ناقص وارداتی، نقش مردم در اقتصاد، حداقلی بوده و همچنان شاهد شکاف طبقاتی و بی‌عدالتی در توزیع منابع عمومی هستیم.   وی افزود: در اقتصاد مردمی تمرکز ثروت نباید در اختیار عده‌ای خاص باشد تا اقلیت اشراف بتوانند با استثمار نیروی کار و ایجاد انحصار و رانت و به قیمت غارت سفره‌ی مردم، به سود‌های سرشار برسند.   عسگری تصریح کرد: مردمی‌سازی واقعی اقتصاد، یعنی در اختیار قراردادن ابزار‌های تولید، بصورت عادلانه به مردم، یعنی حذف نابرابری، تبعیض و رانت‌خواری، یعنی توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات کشور برای تولید و تجارت.

دیگر خبرها

  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!