Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:44:25 GMT

از فصل سوم «شکارچی ذهن» خبری نیست

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۳۷۱

از فصل سوم «شکارچی ذهن» خبری نیست

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از مجله اینترتیمنت ویکلی، آن‌طور که به نظر می‌رسد سریال پرطرفدار شکارچی ذهن (Mindhunter) یکی دیگر از بی‌شمار قربانیان سینمایی و تلویزیونی سال ۲۰۲۰ است.

دیوید فینچر از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال در اوایل سال جاری میلادی درباره ساخت یک فصل جدید دو به شک بود و تردید داشت و گفت شاید روزی در این باره فکر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی به همین منوال گذاشت تا این که وی در یک مصاحبه جدید امیدهای طرفداران را در این باره ناامید کرد.

وی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وولچر/ Vulture در پاسخ به این که آیا ساخت فصل سوم از سریال شکارچی ذهن منتفی است، گفت:

احتمالا. این سریال به نسبت مخاطبینی که داشت، سریال پرهزینه‌ای بود. قرار بر این شد اول ساخت منک (درام سیاه و سفید فینچر برای شبکه نتفلیکس) را تمام کنیم سپس در این باره تصمیم بگیریم. اما صادقانه بگویم، فکر نمی کنم بتوان این فصل را با بودجه‌ای کمتر از آنچه صرف ساخت فصل دوم کردم، ساخت. از یک منظر باید در مورد لزوم توازن میان بودجه و میزان مخاطب نیز واقع‌بین بود.

فینچر افزود: ساخت شکارچی ذهن در هفته ۹۰ ساعت وقت می‌بُرد. این حجم از کار تمام زندگیتان را تحت شعاع قرار می‌دهد. وقتی کار تمام شد، حسابی خسته بودم و الان توانایی لازم برای شروع فصل ۳ را در خودم نمی‌بینم.

یکی از سخنگویان نتفلیکس نیز در تکمیل اظهارات فینچر درباره سرنوشت فصل سوم این سریال جنایی، بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت شاید پنج سال دیگر. 

مجموعه تلویزیونی شکارچی ذهن یک سریال جنایی ساخته جو پنهال است که اکتبر سال ۲۰۱۷ از نتفلیکس پخش شد. این سریال ماجراهای دو مأمور اف‌بی‌آی به نام‌های هولدن فورد و بیل تنچ و وندی همکار روانشناسان را دنبال می‌کند که در گفت‌وگو با قاتلان سریالی دنبال درک طرز فکر آنان هستند تا از انگیزه اصلی آنان برای ارتکاب جنایت رمزگشایی کنند.  

برچسب‌ها سریال خارجی نتفلیکس دیوید فینچر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سریال خارجی نتفلیکس دیوید فینچر سریال خارجی نتفلیکس دیوید فینچر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پنالتی‌زن داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی، فوت دو هفته پیش هوادار محترم تراکتور را به مردم تبریز و جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گویم. واقعا ناراحت شدم روحشان شاد باشد.

به بچه های خودم خدا قوت می‌گویم و به تیم تراکتور تبریک. ۱۲۰ دقیقه تلاش کردیم ولی در پنالتی ها بیش از همه چیز شانس هم کمک کننده است و دقت ضربات هم مهم است. تیم ما در طول فصل تا الان ۲ پنالتی زده بود که هر دو را خراب کردیم و شاید کمبود پنالتی زن داریم.

خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»