Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری و نامشخص بودن تکلیف رادوشویچ با بحران عجیبی در خط دفاع و دروازه بان روبرو شده است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به قدری خوب بود که این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با وجود جدایی علی علیپور، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند مشکلی در مصاف با نمایندگان پرقدرت و دارای بازیکنان باکیفیت عربستان و قطر پیدا نکند تا به فینال این مسابقات برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود تغییر و تحولات ادامه دار لیست بازیکنان پرسپولیس پس از بازگشت از کشور قطر باعث شده تا این تیم با مشکلات احتمالی در دفاع و دروازه روبرو شود.

بی مسئولیتی در قبال نبود رادو!

بیستمین دوره بازی‌های لیگ برتر ایران در حالی قرار است از ۱۶ آبان‌ماه آغاز شود که بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس هنوز به تهران نیامده تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

مطالبات رادوشوویپ تاکنون پرداخت نشده و دروازه‌بان کروات سرخپوشان در آستانه فسخ یکطرفه قرارداد خود با این باشگاه قرار دارد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که با جذب حامد لک و استفاده از این دروازه‌بان در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد علاقه‌ای به بهره گیری از رادوشوویچ ندارد با چالش جدی در این پست روبرو است.

پرسپولیس به دلیل محرومیت از سوی فیفا فعلاً نمی‌تواند در نقل و انتقالات شرکت کند. از این رو رادو تنها گزینه جانشینی حامد لک در چارچوب دروازه پرسپولیس است. سنگربانی که با توجه به افزایش نرخ ارز با مبلغ سنگین ۲۲۰ هزار یورو در پرسپولیس ماند اما همچنان در تمرینات غایب است و در صورت فسخ یکطرفه نیز تمام این پول را طبق بندهای قراردادش دریافت می‌کند.

 

شجاعت از قلب دفاع پرسپولیس رفت؟

شجاع خلیل زاده پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم به ترک پرسپولیس گرفت تا بر خلاف گفته‌های خود نشان دهد چندان هم حاضر نیست از پول بابت حفظ پیراهن پرسپولیس بگذرد. مدافع میانی سرخپوشان که پس از مدت‌ها به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد راهی الریان قطر شد تا قلب دفاع پرسپولیس تنها دو گزینه باتجربه داشته باشد: محمدحسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی.دو مدافعی که گرچه آمار خوبی در حفظ استحکام خط دفاعی دارند اما در صورت مصدومیت جایگزین امتحان پس داده‌ای روی نیمکت ندارند.

چرخش خطرناک نادری، موقعیت بحرانی سرخ!

باشگاه پرسپولیس نتوانست پول رضایتنامه ۱۵۰ هزار یورویی محمد نادری را برای جذب او از باشگاه کورتریک بلژیک پرداخت کند تا مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس به استقلال بپیوندد. انتقال بزرگی که کار را برای پرسپولیس در کناره‌ها خطرناک کرده است. نادری توانایی بازی در گوشه‌ها را داشته و می‌توانست به قلب دفاع پرسپولیس نیز در مواقع ضروری کمک کند اما از پرسپولیس رفت تا دست یحیی خالی‌تر از همیشه شود.

قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر ایران در حالی خود را برای فصل پیش رو و فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند که نیمکت مطمئنی برای خط دفاع و چارچوب دروازه‌اش ندارد. البته در چند روز اخیر خبر هایی مبنی بر احتمال چند بازیکن از لیگ یک وجود دارد که باید دید که چقدر به واقعیت نزدیک است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد نادری اخبار پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ شجاع خلیل زاده محمد نادری یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر| افت آمار گلزنی با صدرنشینی دروازه‌بان استقلال در کلین شیت و آقای گلی سپاهانی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به پایان رسید که در این هفته شاهد افت آمار گلزنی بودیم، تعداد کارت‌های زرد افزایش داشت و رکوردهای بهترین گلزن و برترین کلین شیت تغییر نکرد.

آمارهای این هفته به شرح زیر است:

۶ تیم برنده: استقلال - پرسپولیس - ملوان بندرانزلی - آلومینیوم اراک -  سپاهان - تراکتور.

۶ تیم بازنده: نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان - شمس آذر قزوین - هوادار - صنعت نفت آبادان - پیکان.

تساوی‌ کنندگان: مس رفسنجان- ذوب‌آهن -استقلال خوزستان - فولاد خوزستان. 

تعداد گل زده شده: ۱۳ گل

تعداد کلین شیت‌ها: سید حسین حسینی (۱۳)؛ حسین پورحمیدی (۱۲)؛ محمدرضا اخباری و علیرضا بیرانوند (۱۰)؛ کریستوفر کنت (۸)؛ حبیب فرعباسی (۷)؛ حامد لک، علیرضا حقیقی، احمد گوهری و علیرضا جعفرپور (۶)؛ محمد ناصری، افشار صداقت و پیام نیازمند (۵)؛ حسن پورحمیدی (۳)؛ پارسا جعفری (۲)؛ ایمان صادقی، داود نوشی صوفیانی، محمدحسین اکبرمنادی، شهاب‌الدین گردان، محمد خلیفه، فهد طالب، رشید مظاهری، پیام پارسا، سینا سعیدی‌فر، علیرضا رضایی و امیررضا رفیعی (۱).

کارت‌های زرد بازیکنان: ۳۳ کارت 

کارت‌های قرمز بازیکنان: یک کارت (فرشاد احمدزاده)

گلزنان: محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲)، امیر نوری، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان زاده (گل به خودی)، جلال الدین علی محمدی، محمدمهدی محبی، رضا شکاری، کاوه رضایی، محمدرضا سلیمانی، رحمان جعفری، سید مهدی حسینی، آرمین سهرابیان.

پاسورها: سجاد شهباززاده، فرشید باقری، مهدی ترابی، فرشاد احمدزاده، پدرام قاضی پور، رحمان جعفری و مهدی مهدی پور.

گلزنان برتر: شهریار مغانلو و رضا اسدی (۱۰)؛ رحمان جعفری (۹)؛ رضا جعفری (۷)؛ شهاب زاهدی، پوریا سرآبادانی و احمدرضا زنده روح (۶)؛ مهدی لیموچی، جواد آقایی پور، جلال‌الدین علی محمدی، مهدی عبدی، روبرتو تورس، سعید سحرخیزان، گئورگی گولسیانی، محمدرضا سلیمانی، لوسیانو پریرا و محمد جواد محمدی (۵)؛ کوین یامگا، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رضا شکاری، عیسی آل کثیر، رامین رضاییان، طالب ریکانی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا آزادی، جواد آقایی پور، حامد پاکدل، گوستاوو واگنین، آریا یوسفی و مهرداد محمدی (۴)؛ ساسان انصاری، سامان نریمان جهان، مهدی عبدی، علی یوسف، آرمین سهرابیان، آرمان رمضانی  و مسعود زائر کاظمینی (۳).

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار سیلاب در استان بوشهر/ مسافران و هم‌استانی‌ها مراقب باشند
  • آمار‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر| افت آمار گلزنی با صدرنشینی دروازه‌بان استقلال در کلین‌شیت و آقای گلی سپاهانی‌ها
  • آمار‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر| افت آمار گلزنی با صدرنشینی دروازه‌بان استقلال در کلین شیت و آقای گلی سپاهانی‌ها
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (28 اسفند)
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر/ یک گل بزن و دفاع کن!
  • چالش جدی اوسمار ویرا در نبود سروش رفیعی
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • کیومرث هاشمی: دوران رقابت تمام شد، اکنون زمان رفاقت در والیبال است
  • چالش جدی پیش روی پرسپولیس