Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:04:02 GMT

کیک‌بادام با کرم دیپلمات + دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۸۴۲

کیک‌بادام با کرم دیپلمات + دستور تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم طرز تهیه کیک‌بادام با کرم دیپلمات را به شما آموزش دهیم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

آموزش آشپزی؛ از لازانیای حرفه‌ای با ۴ نوع پنیر و خوراک مرغ پرتقالی تا پیتزا سیب زمینی خوشمزه با پپرونی + تصاویر

مواد لازم 

سفیدة تخم‌مرغ...... ۴ عدد

پودر شکر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... ۲۰۰ گرم

نشاستة ذرت .... ۲۰ گرم

اسانس وانیل..... ۱ قاشق چایخوری

پودر بادام...... ۲۵۰ گرم

مواد لازم برای تهیه کرم دیپلمات

شیر ..... ۵۰۰ میلی‌لیتر (۲ پیمانه)

زردة تخم‌مرغ..... ۶ عدد

شکر.... ۸۵ گرم

اسانس وانیل ....۱ قاشق چایخوری

آرد..... ۴ قاشق سوپخوری

کرة خرد کرده.... ۴۵ گرم

ژلاتین ....۳ ورق

خامة قنادی ...... ۵۰۰ گرم (فرم گرفته)

روش‌تهیه

فر را با دمای ۱۶۰ درجة سانتیگراد گرم کنید. کف و دیوارة قالب کمربندی را به قطر ۲۴ سانتیمتر با کاغذ روغنی بپوشانید. آن‌گاه سفیدة تخم‌مرغ‌ها را با همزن برقی بزنید تا سفید شود و فرم بگیرد و بعد مخلوط الک کرده پودر شکر و نشاستة ذرت را کم کم به آن بیفزائید تا مرنگ فرم بگیرد و براق شود. سپس وانیل و بادام را به مرنگ افزوده و به آرامی مخلوط سازید. حالا مایة فراهم کرده را در قالب بریزید و به مدت تقریبی ۲۵-۳۰ دقیقه در فر بپزید. کیک را در قالب و روی پنجرة سیمی خنک کنید و بعد آن را از قالب جدا نمائید. آن‌گاه روی کیک را با کرم دیپلمات بپوشانید و با پرک بادام برشته کرده و پودر شکر بیارائید.

روش تهیة کرم دیپلمات

شیر را گرم کنید و زردة تخم‌مرغ‌ها را همراه با شکر، وانیل و آرد، با همزن برقی بزنید تا کمرنگ و غلیظ شود. آن‌گاه شیر را کم کم به زرده‌های همزده بیفزائید و دوباره همة مواد را به ظرف شیر منتقل کنید و روی حرارت متوسط، پیوسته هم بزنید تا کرم اندکی غلیظ شود. سپس کره را به آن افزوده و مخلوط کنید. حالا ورقه‌های ژلاتین را در آب سرد قرار دهید تا نرم شوند و بعد آب اضافیش را بگیرید و آن را به کرم بیفزائید. اکنون روی کرم را با سلفون بپوشانید تا رویه نبندد! همینکه کرم کاملا خنک شد، آن را دست‌کم دو تا سه ساعت در یخچال نگه دارید و بعد با خامة قنادی مخلوط کنید.

خواص بادام

بادام، منبع خوبی از چربی‌های غیر اشباع و مفید است که در کاهش کلسترول LDL (بد) کمک می‌کند. خوردن بادام، در بخشی از رژیم منظم ما می‌تواند به افزایش کلسترول HDL، یا کلسترول خوب کمک کند. بر اساس تحقیق انجام شده توسط دیوید جنکینز، افرادی که تعداد اندکی بادام را هر روز مصرف کردند، سطح کلسترول بد آن‌ها، به ۴/۴ درصد کاهش یافت، و کسانی که هر روز هر دو خوراکی را خوردند، کلسترول بد آن‌ها، به ۹.۴ درصدکاهش یافت.

منبع: شو رو شیرین 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی آشپزی ایرانی شیرینی پزی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد

استان تهران با اختلاف بسیار از اصفهان، کردستان و خراسان‌رضوی بیش‌ترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد دیه کشور، عباس کشانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران با اعلام این خبر گفت: زندان‌های سطح پایتخت با میزبانی از ۱۷۹۴ زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی در صدر فهرست عددی زندانیان جرایم غیرعمد قرار دارد.

وی با بیان این که ۱۱۹ نفر از این محبوسان را بانوان شامل می‌شوند، افزود: طبق فرآیند رسیدگی به پرونده مددجویان تحت پوشش ستاد دیه و بنا به ملاحظات مندرج در اساسنامه و شیوه‌نامه اجرایی از جمعیت تقریبا یک‌هزار و هشتصد نفره زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران در شرایط فعلی تنها ۳۱۹ نفر مشمول شرایط کمک و مستحق دریافت حمایت‌های حقوقی و مردمی در راستای آزادی قرار دارند و الباقی یا بابت سوء سابقه یا تعدد جرایم عمد و غیرعمد در فهرست مددجویان واجد شرایط قرار نگرفته‌اند.

کشانی با بیان اینکه بنا به موقعیت جغرافیایی و جمعیت بالا زمینه بروز جرایم و ورود ناخواسته افراد به داخل بند‌ها در شهرستان‌های استان تهران بالاست، اظهار کرد: هر چند سال گذشته و در قالب برپایی جشن‌های گلریزان فیزیکی و مجازی و بدنبال راه‌اندازی پویش‌های انساندوستانه تعداد ۶۶۰ نفر از زندانیان بدهکار غیربزهکار با کمک‌های نیکوکاران استان تهران و در قالب تلاش مددکاران ستاد مردمی دیه استان با رقم بدهی بالغ بر یک هزار و ۱۷۱ میلیارد تومان از بند آزاد و به آغوش پرمهر جامعه بازگشتند، اما بنا به ارقام سنگین بدهی و شرایط بعضا نامساعد معیشتی برای برخی از طبقات اجتماعی همچنان جمعیت زندانیان غیرعمد در این استان بالا بوده و برای استخلاص این زندانیان اغلب عائله‌مند و سرپرست خانه مساعدت هرچه بیشتر شخصیت‌های حقیقی و حقوقی را می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • روش‌های نوین ساختمان سازی در سال جدید
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!