Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود مثبت شدن آزمایش ابتلا به کرونای سه دستیار «مایک پنس» از جمله رئیس کارکنانش، او تجمعات و برنامه مبارزات انتخاباتی خود را بدون وقفه ادامه خواهد داد.

قدس آنلاین: «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا با وجود مثبت شدن آزمایش کرونای «مارک شورت» رئیس کارکنانش به برنامه مبارزات انتخاباتی خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دوین اُ مالی» سخنگوی معاون ترامپ گفت آزمایش پنس و همسرش در روز شنبه منفی شده و هر دو سلامت هستند، با این حال بنابر دستورالعمل مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آمریکا، از آنجا که شورت نزدیکترین دستیار پنس است، معاون رئیس‌جمهور آمریکا فرد در تماس نزدیک با یک بیمار محسوب می‌شود.

به گزارش «تایمز اسرائیل»، همچنین رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند آزمایش «مارتی آبست» دستیار دیگر پنس هم مثبت شده است. به گزارش روزنامه «نیویورک تایمز» یکی دیگر از دستیاران پنس هم که نامی از او برده نشده، به کرونا مبتلا شده است.

مایک پنس گرچه رئیس کارگروه ویژه کرونای کاخ سفید است، مانند دونالد ترامپ در اغلب مواقع بدون ماسک دیده می‌شود و تجمعات بزرگ سیاسی برگزار می‌کند که در آن بسیاری ماسک به صورت ندارند.

کمی بعد از اعلام خبر ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا، موجی از این بیماری در کاخ سفید به راه افتاد که تصور می‌شود منشاء آن مراسم معرفی قاضی «ایمی بارت» بوده که در آن پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده بود.

«آنتونی فائوچی»، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا هم جدیداً در مصاحبه‌ای با شبکه «‌ام‌اس‌ان‌بی‌سی» فاش کرد دونالد ترامپ ماه‌هاست که در جلسات کارگروه ویژه مقابله با کرونا در کاخ سفید حضور ندارد.

فائوچی در این مصاحبه گفت در ابتدای شیوع همه‌گیری کرونا، این کارگروه ویژه، به رهبری مایک پنس هر روز برگزار می‌شد، اما طی هفته‌های گذشته جلسات این کارگروه حتی با افزایش تعداد مبتلایان به صورت مجازی برگزار شد.

این در حالی است که در کمتر از ده روز مانده به انتخابات آمریکا این کشور همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد.

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دست‌کم ۸۵ هزار و ۳۱۷ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به هشت میلیون و ۵۷۵ هزار و ۶۹ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دست‌کم ۹۳۹ نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس در این کشور به ۲۲۴ هزار و ۸۸۶ نفر برسد.

 انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مایک پنس انتخابات آمریکا مایک پنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت