Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، علی ماهر معاون ستاد مقابله با ویروس کرونا در کلانشهر تهران گفت: فعلا نیازی به بیمارستان صحرایی در تهران نداریم، ولی اگر نیاز شود حتما اطلاع‌رسانی خواهد شد، در مورد وضعیت بیمارستان‌های تهران هنوز به مشکل حادی بر نخوردیم، یعنی هنوز در بیمارستان‌ها تخت وجود دارد، ولی اگر آمار بیماران با همین سرعت افزایش پیدا کند، حتما به مشکل بر خواهیم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد تاثیر جریمه‌ بر میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: هنوز بررسی این موضوع که جریمه‌ ماسک نزدن چقدر بر میزان رعایت پروتکل‌ها اثر دارد خیلی زود است، چون هر اتفاقی که بیفتد تاثیر آن از دو الی سه هفته‌ی بعد قابل بررسی خواهد بود.

معاون ستاد مقابله با ویروس کرونا در کلانشهر تهران در مورد تاثیر آلودگی هوا بر روی مبتلایان به ویروس کرونا توضیح داد: آلودگی هوا تأثیر خاصی در این بیماری ندارد و بررسی‌های ما هم حاکی از عدم ارتباط بین این دو موضوع است.

وی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در زمستان گفت: وضعیت میزان ابتلا به ویروس کرونا در زمستان بستگی به رفتارهای مردم دارد و اگر رفتارهایی را که برای پیشگیری از شیوع ویروس در نظر گرفته شده به درستی انجام دهیم، میزان شیوع کاهش پیدا خواهد کرد، چون شواهدی بر اینکه دما در میزان همه‌گیری تاثیرگذار باشد پیدا نکردیم و بنابراین مسئله اصلی برای کنترل این ویروس فقط رعایت مردم است.

ماهر افزود: در هر فصلی که مردم دستورالعمل‌ها را رعایت کردند، شیوع این ویروس کاهش پیدا کرد و همچنین در هر فصلی که رعایت نکردند شیوع این ویروس افزایش داشته است.

وی توضیح داد: دورکاری و تعطیلی‌ها در کاهش شیوع ویروس تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت، چون هرچه ارتباط اجتماعی کم شود، زنجیره انتقال هم به همان اندازه کاهش پیدا می‌کند بنابراین حتما این موضوع اثر خواهد داشت.

ماهر با اشاره به ایام تعطیلات گفت: هر موج سفری می‌تواند بحران جدی را بعد از یک الی دو هفته به بار بیاورد. اگر مردم می‌خواهند دوباره دچار افزایش مرگ‌ومیر در کشور شویم، حتما به سفر بروند ولی اگر قصد دارند به کنترل بیماری در کشور کمک کنند از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 559921 برچسب‌ها سفر آلودگی هوا كرونا در ايران دورکاری فاصله‌گذاری اجتماعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر آلودگی هوا كرونا در ايران دورکاری فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!

در حالی که چندی پیش حمله به داور و ورود برخی افراد به تشک با چاقو در حین برگزاری مسابقات نونهالان مازندران، رقابت‎‌ها را با تنش زیادی مواجه کرد، جنجال‌سازان آن مسابقه در رقابت‌های انتخابی نونهالان در تهران نیز دیده شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور از روز گذشته (13 اردیبهشت) در سالن هفت تیر تهران در جریان است و امشب (جمعه) به پایان خواهد رسید و عکس‌ها حکایت از آن دارد که افراد جنجال‌ساز در مسابقات داخلی استان مازندران نیز در سالن حضور دارند.

چندی پیش رقابتی انتخابی در سطح نونهالان استان مازندران در ایزدشهر به انجام رسید که در حین مبارزه کشتی‌گیران نونهال دو شهرستان بهشهر و نوشهر، اعضای خانواده یکی از کشتی‌گیران در پی اعتراض به قضاوت داوری به تشک ورود کرده و سمت داور حمله‌ور شده و به شدت داور را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

فیلم این درگیری در فضای مجازی نیز منتشر شده و فردی در فیلم‌ها حضور داشت که با سلاح سرد (چاقو) به تشک حمله برده است.

صابر آتش‌پیکر داور درجه دو بین‌المللی کشتی کشورمان که از سوی این افراد مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته بود، همان وقت به تسنیم خبر داد که به دستگاه قضایی شکایت کرده است.

هیئت کشتی مازندران نیز تاکید داشت که با عوامل این اتفاق که کشتی نونهالان استانی را به جنجال کشیده‌اند، برخورد خواهد کرد.

با این وجود، در حین برگزاری مسابقات کشوری نونهالان، همان افراد درگیر و جنجال‌ساز در سالن رویت شده‌اند که مشخصا هنوز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برخوردی با آنها صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • جنجال تغییر کاربری ۳۰۰۰ متر از «پارک لاله»، چه از جان مردم می‌خواهند؟
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!