Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در نامه‌ای از سخنان خردمندانه، الطاف کریمانه، راهنمایی‌های حکیمانه و حمایت‌های کریمانه رهبر معظم انقلاب نسبت به فرزندان خود، مدافعان سلامت این سرزمین، قدردانی کردند.

در متن نامه رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، آمده است:

بسمه تعالی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای ادام الله ظله الشریف

بعد از سلام و تحیت، ما روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، مراتب سپاس و قدردانی خود را از سخنان خردمندانه، الطاف کریمانه، راهنمایی‌های حکیمانه و حمایت‌های کریمانه آن رهبر عزیز نسبت به فرزندان خود، مدافعان سلامت این سرزمین، تقدیم می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانگونه که آن رهبر معظم بار‌ها تاکید فرموده اند، رویارویی موفق وزارت بهداشت، دولت محترم و مجموعه نظام اسلامی با همه گیری ویروس منحوس در گروی هماهنگی و یکپارچگی، اقناع افکار عمومی، مشارکت وسیع اجتماعی، بسیج همه امکانات و هم افزایی تمامی دستگاه‌ها و قوا و البته تداوم و ارتقای مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان، علم و عمل است.

به عنوان خدمتگزاران و سربازان آن فرمانده بزرگ در گستره پهناور جبهه دفاع از سلامت مردم و خادمین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، بار دیگر در پاسخ به ندای وحدت بخش و روحیه آفرین رهبری معظم، عزم راسخ خود و همکاران سختکوش و ایثارگر در تمامی رده‌ها را برای صیانت از سلامت مردم اعلام می‌کنیم و از صمیم قلب امیدواریم این مسیر دشوار به لطف بیکران حضرت حق و در سایه عنایت حضرت، ولی عصر (عج) و با رهنمود‌ها و دعای خیر آن مرجع گرانقدر و مردم عزیز میهن اسلامی با موفقیت طی شود.

باشد که این بار نیز مردم مومن و خدمتگزاران حوزه سلامت، به مدد الهی و با وحدت کلمه زیر پرچم رهبری فرزانه، حماسه‌ای دیگر در عرصه خدمت عالمانه و همدلی مومنانه در دیوان تابناک تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسانند.

از خداوند متعال عزت و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری‌های داهیانه آن ذریه پاک پیامبر اکرم (ص) را مسألت داریم.

والسلام علیکم و رحمة الله
روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت رهبر انقلاب دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی علوم پزشکی سراسر کشور رهبر معظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا صفری عربی عصر چهارشنبه در همایش استانی هفته ملی سلامت که با حضور دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاونین بهداشت و درمان دانشگاه، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران و رؤسای ادارات شبکه‌های بهداشت و درمان استان، منتخبین، سفیران و داوطلبان سلامت نمونه در مرکز بهداشت استان برگزار شد، شعار هفته سلامت را " سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت" عنوان کرد و افزود: پزشک خانواده مصداق بارز این شعار است.

وی با اعلام اینکه ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند، تصریح کرد: کمک خیران تأثیرات شگرفی بر ارتقای حوزه سلامت دارد و در جدیدترین اقدام خیران در مرکز سلامت روستای آبلو نکا ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که قابل تقدیر و ستایش است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه با شعار مردمی‌سازی سلامت امکانات بهداشتی و درمانی چندین برابر می‌شود، خاطرنشان کرد: با کمک صداوسیما و رسانه‌های مختلف، سطح سواد سلامت مردم را باید ارتقا ببخشیم.

صفری با بیان اینکه در سال گذشته ۹۰ درصد خدمات‌گیرندگان رضایت داشتند، تصریح کرد: با اجرای پویش مصرف ماهانه ویتامین دی، در حال حاضر وضعیت سطح ویتامین دی مردم استان تغییر کرده و رو به بهبودی است.

وی در پایان از زحمات همه کارکنان حوزه بهداشت به ویژه بهورزان، مراقبان سلامت، پزشکان و … در خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد.

اکبر فاضل‌تبار رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این مراسم گفت: با جبران کمبود ویتامین D نباید این مکمل را به صورت خودسرانه قطع کنند و با مراجعه به پزشک میزان دوز دریافتی تعیین می‌شود.

فاضل‌تبار تصریح کرد: کمبود ویتامین دی علائمی نظیر بی اشتهایی، ضعف و بی‌حالی، دیابت، بیماری‌های استخوانی و مفاصل، بیماری‌های اعصاب و روان، برخی سرطان‌ها و افسردگی دارد.

کد خبر 6088105

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است