Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

همچنین بنابر تازه‌ترین آمارها ۳۱ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۶ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۵ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

آمریکا هم‌اکنون با بیش از ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلیون مبتلا و بیش از ۲۳۰ هزار قربانی، همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

هند و برزیل نیز با آمار میلیونیِ مبتلایان پس از آمریکا به ترتیب با بیش از ۷.۸ و ۵.۳ میلیون بیمارِ کووید ۱۹، جایگاه‌ دوم و سوم را در جهان به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین در حال حاضر چهار کشور ایالات متحده، برزیل، هند و مکزیک به ترتیب رکورددارِ قربانیان این بیماری در دنیا هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (یکشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا هشت میلیون و ۸۲۷ هزار و ۹۳۲ مبتلا، ۲۳۰ هزار و ۶۸ قربانی

۲. هند هفت میلیون و ۸۶۴ هزار و ۸۱۱ مبتلا، ۱۱۸ هزار و ۵۶۷ قربانی

۳. برزیل پنج میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۲۴ مبتلا، ۱۵۶ هزار و ۹۲۶ قربانی

۴. روسیه یک میلیون و ۴۹۷ هزار و ۱۶۷ مبتلا، ۲۵ هزار و ۸۲۱ قربانی

۵. اسپانیا یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۳۷۲ مبتلا، ۳۴ هزار و ۷۵۲ قربانی

۶. فرانسه یک میلیون و ۸۶ هزار و ۴۹۷ مبتلا، ۳۴ هزار و ۶۴۵ قربانی

۷. آرژانتین یک میلیون و ۸۱ هزار و ۳۳۶ مبتلا، ۲۸ هزار و ۶۱۳ قربانی

۸. کلمبیا یک میلیون و هفت هزار و ۷۱۱ مبتلا، ۳۰ هزار قربانی

۹. مکزیک ۸۸۶ هزار و ۸۰۰ مبتلا، ۸۸ هزار و ۷۴۳ قربانی

۱۰. پرو ۸۸۶ هزار و ۲۱۴ مبتلا، ۳۴ هزار و ۹۵ قربانی

پس از آن کشورهای انگلیس با ۸۵۴ هزار و ۱۰ مبتلا، آفریقای جنوبی با ۷۱۴ هزار و ۲۴۶ مبتلا، ایران با ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ مبتلا، ایتالیا با ۵۰۴ هزار و ۵۰۹ مبتلا، شیلی با ۵۰۰ هزار و ۵۴۲ مبتلا، عراق با ۴۴۹ هزار و ۱۵۳ مبتلا، آلمان با ۴۲۹ هزار و ۱۸۱ مبتلا، بنگلادش با ۳۹۷ هزار و ۵۰۷ مبتلا، اندونزی با ۳۸۵ هزار و ۹۸۰ مبتلا، فیلیپین با ۳۶۷ هزار و ۸۱۹ مبتلا، ترکیه با ۳۵۹ هزار و ۷۸۴ مبتلا، عربستان سعودی با ۳۴۴ هزار و ۵۵۲ مبتلا، اوکراین با ۳۳۷ هزار و ۴۱۰ مبتلا، پاکستان با ۳۲۷ هزار و ۸۹۵ مبتلا، سرزمین‌های اشغالی با ۳۰۹ هزار و ۴۱۳ مبتلا، بلژیک با ۳۰۵ هزار و ۴۰۹ مبتلا، هلند با ۲۸۱ هزار و ۵۲ مبتلا، جمهوری چک با ۲۵۰ هزار و ۷۹۷ مبتلا، لهستان با ۲۴۱ هزار و ۹۴۶ مبتلا، کانادا با ۲۱۳ هزار و ۹۵۹ مبتلا، رومانی با ۲۰۵ هزار و ۷۹۳ مبتلا، مراکش با ۱۹۴ هزار و ۴۶۱ مبتلا، اکوادور با ۱۵۹ هزار و ۶۱۴ مبتلا، نپال با ۱۵۵ هزار و ۲۳۳ مبتلا، بولیوی با ۱۴۰ هزار و ۷۷۹ مبتلا، قطر با ۱۳۰ هزار و ۹۶۵ مبتلا، پاناما با ۱۲۸ هزار و ۵۱۵ مبتلا، جمهوری دومینکن با ۱۲۴ هزار و ۱۸ مبتلا، امارات متحده عربی با ۱۲۳ هزار و ۷۶۴ مبتلا، کویت با ۱۲۰ هزار و ۹۲۷ مبتلا، پرتغال با ۱۱۶ هزار و ۱۰۹ مبتلا، عمان با ۱۱۱ هزار و ۸۳۷ مبتلا، سوئد با ۱۱۰ هزار و ۵۹۴ مبتلا، قزاقستان با ۱۱۰ هزار و ۴۰۲ مبتلا، مصر با ۱۰۶ هزار و ۳۹۷ مبتلا، گواتمالا با ۱۰۴ هزار و ۶۳۲ مبتلا، سوئیس با ۱۰۳ هزار و ۶۵۳ مبتلا و کاستاریکا با ۱۰۳ هزار و ۸۸ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یک میلیون کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم

آبله مرغان افراد را در هر سنی تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اما بیشتر کودکان را درگیر می‌کند. این ویروس به‌راحتی از افراد مبتلا به آبله مرغان به افرادی که تابه‌حال به این بیماری مبتلا نشده‌اند یا اینکه واکسینه نشده‌اند سرایت می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز، اگر یک نفر به آن مبتلا شود، حدود ۹۰ درصد از افرادی که به او نزدیک‌اند و در برابر این ویروس مصون نیستند نیز به این بیماری مبتلا می‌شوند. این ویروس راه‌های انتقال زیادی دارد و قدرت مسری بودن آن تا حدی است که حتی با یک تماس کوچک هم منتقل می‌شود. ویروس واریسلا زوستر همچنین باعث بروز بیماری به اسم زونا می‌شود.

در صورت بروز علائم آبله مرغان به پزشک مراجعه کنید. اما رژیم غذایی مناسب برای آبله‌مرغان چیست؟

لبنیات

انبه

موز

عصاره قلم

سبزیجات تازه

سیر

زنجبیل (مقدار کم)

زردچوبه

ماست

بستنی

کلم‌بروکلی، کلم‌پیچ، اسفناج

تخم مرغ

لوبیا

دمنوش‌های گیاهی

سیب

در کل غذا‌هایی که سیستم ایمنی بدن را قوی‌تر می‌کنند و در عین حال برای فرد حساسیت هم ایجاد نمی‌کنند، بهترین منابع غذایی هستند. اما قبل از مصرف این نوع غذا‌ها با پزشک مشورت کنید.

دیگر خبرها

  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • شمار دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا به بیش از هزار نفر رسید
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟