Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@16:28:00 GMT

ناگفته های یکی از بازیگران سریال «نجلا»

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۲۱۴۰

ناگفته های یکی از بازیگران سریال «نجلا»

به گزارش افکارنیوز،

مصطفی ساسانی بازیگر تئاتر تلویزیون و سینما ، درباره نقش عطا در سریال «نجلا» گفت: نقش عطا دربردارنده جاذبه‌های جالبی برای بازیگر و بیننده است. اجرای اینگونه نقش‌ها برای بازیگر وسوسه انگیز است. در واقع عطا برخلاف دیگر شخصیت‌ها، خانواده ندارد و ما در طول نمایش فیلم، عبد شیرین و عمو اکبر را اشخاصی میبینیم که عطا به نوعی انگار در برخورد با آن‌ها به دنبال ایجاد خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره حس و حال رابطه عطا و عبد عنوان کرد: رابطه‌ای که میان این دو شخصیت جذاب در فیلم حکم فرماست در واقع رابطه مرید و مراد است و نوعی رابطه سرخوشانه از سوی عطا نسبت به عبد را شاهد هستیم. در ارتباط عطا با شیرین هم رندی‌هایی را می بینیم که با چاشنی طنز شخصیت عطا  قصه را جذاب تر کرده و حس و حال پاکی که در روابط شیرین و او وجود دارد، نمایانگر وجه دیگری از این شخصیت در سریال است.

این بازیگر افزود: در ارتباط با شخصیت دیگری در فیلم که عطا با او  روبه رو است یعنی "عمو اکبر، پدر شیرین" ما شاهد وجه دیگری از شخصیت عطا هستیم، شخصیتی که به عمو اکبر احترام می‌گذارد، حیا دارد و اشاره میکنم به سکانسی که میخواهد یواشکی از باجه به شیرین زنگ بزند که با چاشنی طنز همراه است.

مصطفی ساسانی اظهار کرد: در مجموع عطا که در واقع با قاچاق و شاگردی پیش عبد، راهی سفری می‌شود که  تحولات شخصیت او را رقم میزند. در مجموع شخصیتی طناز و توسری خور و عبد تنها، روراست و گاهی رند و شخصیتی وفادار است.

این بازیگر درباره قصه سریال «نجلا» توضیح داد: سریال نجلا قصه‌ای جذاب و نو دارد.  روایتگر داستان مادری است که فرزندش را سالها پیش در اربعین سرخ گم کرده  و حالا در پی پیدا کردن آن طفل، شاهد ماجرا‌هایی خواهیم بود.

وی ادامه داد:  شناخت یک کاراکتر توسط بازیگر از چند منظر شکل میگیرد؛ حرف‌هایی که کاراکتر میزند، حرف‌هایی که دیگر شخصیت‌ها درباره او می گویند و اعمال و رفتار‌هایی که این کاراکتر را معرفی میکند. نویسندگان به گونه‌ای این شخصیت را نوشتند که تمام کد‌های لازم برای بازی در این نقش  را  من در اختیار داشتم. تکیه کلام‌هایی که گا‌ها عطا از آن‌ها استفاده میکند در جریان فیلمبرداری توسط کارگردان و همچنین خودم و گا‌ها توسط پارتنر‌ها ایجاد شد.

بازیگر سریال «شرایط خاص» در ارتباط با بازیگران مقابل خود در سریال «نجلا» بیان کرد: زمانی که بازیگر مشغول ایفای نقش است بخش مهمی از بازی اش به بازیگر مقابل بستگی دارد و اگر بازیگر مقابل انرژی لازم را منتقل نکند طراوت و درستی نقش‌ها از بین میرود.

ساسانی در ارتباط با انتقاداتی که به ادای لهجه ها شده است توضیح داد: ما یک ماه با غابشی که اصالتا جنوبی هستند تمرین کردیم و ایشان معتقد بودند که جز چند موارد کوچک، ایراد دیگری به لهجه  وارد نبود و براساس پیام‌هایی که از مخاطبان دریافت کردیم، برای آنها هم باورپذیر بوده است.

وی درباره واکنش مخاطبان این سریال بیان کرد: خدا راشکر مخاطبان راضی بودند؛ چرا که به گفته آنها بعد از مدت‌ها سریالی پخش شده که توانسته مردم را از سمت شبکه های ماهواره، پای شبکه‌های تلویزیونی بنشاند و این باعث افتخار من است و لذت میبرم. همچنین امیدوارم مدیران به کارگردانان و بازیگران جوان بیشتر اعتماد کنند و فرصت ها را دراختیار جوانان قرار دهند تا شاهد کار‌های جذاب بیشتری در تلویزیون باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سریال نجلا سریال نجلا نجلا سریال نجلا بازیگر تئاتر تلویزیون و سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برنارد هیل»، شاه «تئودون» ارباب حلقه ها درگذشت

برنارد هیل، بازیگر نقش شاه تئودن در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها در سن ۷۹ سالگی دار فانی را وداع گفته است.   به گزارش عصر ایران؛ «برنارد هیل» بازیگر انگلستانی که بیشتر برای بازی در فیلم «ارباب حلقه‌ها» و «تایتانیک» شناخته می‌شود در سن ۷۹ سالگی درگذشت.   «برنارد هیل» در نقش پادشاه «تئودون» ارباب حلقه ها   «ددلاین» نوشت، «لو کولسون» مدیر برنامه‌های او خبر درگذشت «هیل» در صبح روز یکشنبه را تایید کرده است. علت درگذشت این بازیگر اعلام نشده است.   «برنارد هیل» در فیلم «تایتانیک» برنده اسکار ۱۹۹۷ در نقش کاپیتان «ادوارد اسمیت» و در «ارباب حلقه‌ها» در نقش پادشاه «تئودون» ظاهر شده بود.   «برنارد هیل» در فیلم «تایتانیک» در نقش کاپیتان «ادوارد اسمیت»    از دیگر نقش‌های مهم او به حضور در مجموعه تلویزیونی «کلودیوس» در سال ۱۹۷۶،‌ «گاندی» در سال ۱۹۹۹ و «رؤیای شب نیمه تابستان»(۱۹۹۹) می‌توان اشاره کرد.   این بازیگر اهل «منچستر» در خانواده‌ای از معدنچیان زغال سنگ متولد شد. او پیش از بازی در فیلم‌هایی که میلیاردها دلار در سراسر جهان به فروش رساندند، حرفه‌ متفاوتی را تجربه کرده بود و با بازی در درام‌های کوچک واقع‌گرایانه به شهرت رسید.   دیگر نقش‌های مهم هیل از دیگر نقش‌های مهم هیل می‌توان به فیلم Shirley Valentine، فیلم The Ghost and the Darkness، فیلم The Wind in the Willows، فیلم True Crime، فیلم A Midsummer Night's Dream، فیلم The Scorpion King، فیلم Gothika، فیلم The League of Gentlemen's Apocalypse، فیلم Valkyrie، انیمیشن ParaNorman، سریال Boys from the Black Stuff، سریال A Very Social Secretary، سریال Wolf Hall و سریال Unforgotten اشاره کرد.   برنارد هیل همچنین سابقه حضور در بازی‌های ویدیویی و صداپیشگی در بازی Fable 3 را هم در کارنامه خود داشته است.   منبع: ایسنا و زومیت کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • ۱۰ شخصیت برتر سریال «شوگان» که ما را شیفته این روایت حماسی ژاپنی کردند
  • «برنارد هیل»، شاه «تئودون» ارباب حلقه ها درگذشت
  • رخنه به قلب دشمن
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس