Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین یوونتوس شروع خوبی در تیم جدیدش داشته است ولی توخل تاکید می کند که او نیاز به پیشرفت کردن دارد. 

پس از این که مویزه کین توانست اولین گل های خود برای پاری سن ژرمن را در جریان برد 4-0 این تیم مقابل دیژون به ثمر برساند، توماس توخل به تمجید از مهاجم ایتالیایی تیمش پرداخت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، کین که به صورت قرضی از اورتون راهی پاری سن ژرمن شده است، شب گذشته موفق به ثبت بریس شد و سپس کیلیان ام باپه هم با ورود به زمین، دو گل دیگر به مجموع گل های تیمش اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته توخل، کین که در گودیسون پارک روزهای سختی را سپری کرد، هنوز آماده رویارویی با انتظارات بالا نیست. 

او شدت و سرعت بازی تیم را بالا می برد. این نقطه قوت او محسوب می شود چرا که بازیکن دونده ای است. خوشحالم که توانست این را مقابل نیم المپیک و دیژون نشان بدهد. بازی کردن برابر منچستر (یونایتد) برای او سخت تر بود چون آن ها در سطح متفاوتی قرار دارند. نشان داد که می تواند در مسابقاتی در این سطح، به کمک تیم بیاید. نمی توانیم انتظارات زیادی از او داشته باشیم. مویزه در اورتون چندان بازی نکرد. او باید به پیشرفت خود ادامه بدهد. 

 همچنین ببینید: 

 خلاصه بازی پاری سن ژرمن 4-0 دیژون (لیگ1 فرانسه - 2020/21) پاری سن ژرمن 4-0 دیژون؛ صدرنشینی موقت با بریس مویزه کین و ام باپه

توخل پس از این بازی خانگی، در بخش دیگری از صحبت هایش اضافه کرد:

از جدیت بازیکنان راضی هستم. کار ما آسان نیست چون همیشه پشت درهای بسته بازی می کنیم. بازیکنان باید خودشان به ریتم لازم برسند چون ما غیبت هواداران را حس می کنیم. حضور 5 هزار هوادار با حضور 40 هزار هوادار کاملا فرق می کند. در غیاب هواداران، داشتن آن روحیه و جدیت لازم سخت است. منظورم داشتن رویکرد تهاجمی مناسب و انجام پرس شدید است. شرایط برای تمامی بازیکنان سخت تر است و من به همین خاطر راضی هستم چون هرگز آن جدیت را از دست ندادیم.  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند

به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ادامه یافتن همکاری توماس توخل و بایرن مونیخ پس از این فصل وجود داشته باشد

طرفداری | در حالی که این روزها گفته می‌شود رالف رانگنیک گزینه اول بایرن مونیخ است اما شایعاتی درباره احتمال ماندن توماس توخل منتشر شده‌اند که باعث ایجاد بحث‌های زیادی شده است.

از سوی دیگر تعداد زیادی نیز از هواداران بایرن مونیخ در یک کارزار اینترنتی در مخالفت با حضور رانگنیک، خواستار ماندن توخل در این تیم شده‌اند که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است.

بیش‌تر بخوانید: 

توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ توماس توخل هیچ قصدی برای ماندن در بایرن مونیخ پس از پایان این فصل ندارد. این سرمربی تصمیم باشگاه را پذیرفته و دیگر علاقه‌ای هم به ادامه دادن این‌کار ندارد. توخل می‌خواهد به انگلیس بازگردد و یکی از نام‌های مورد بحث در منچستریونایتد است.

علاوه بر این، هرگاه این سؤال پرسیده شد که امکان ماندن توخل وجود دارد، پاسخ همیشگی سران بایرن «نه» بوده است. این تصمیم نیز همچنان پابرجاست. دلایل واضحی وجود داشت که این تصمیم گرفته شد و باشگاه به هیچ عنوان قصد عقب‌نشینی از آن را ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین