Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@19:56:47 GMT

لک برترین گلر منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا+عکس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۲۴۶۶

لک برترین گلر منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب به راه انداخته بود که امروز به پایان رسید.

حامد لک، دروزاه بان پرسپولیس با قاطعیت تمام و با کسب 97 درصد آراء به عنوان بهترین گلر این رقابت ها انتخاب شد. پرسپولیس با پیروزی مقابل النصر عربستان در نیمه نهایی به فینال این رقابت ها راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا حامد لک پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا در شهر دبی با حضور تیم شهرداری گرگان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر آسیایی فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد باشگاه شباب الاهلی امارات، میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا از 20 تا 26 خرداد در شهر دبی خواهد بود.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

هاگوب خاجیریان مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا با اعلام این خبر گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که شهر دبی میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا خواهد بود. از کشور امارات و باشگاه الاهلی برای برگزاری و ترتیب دادن این رویداد تاریخی تشکر می‌کنم.

مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا ادامه داد: این نوع از مسابقات در آسیا، سابقه‌ای طولانی دارد اما ما آن را در سال جاری با برندی جدید برگزار خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان آسیا با حضور قهرمانان هشت کشور قاره کهن برگزار می‌شود که حضور پلیتا جایا از اندونزی و ماتریس مالزی در این مسابقات قطعی شده است. دو تیم فینالیست سوپرلیگ غرب آسیا (شهرداری گرگان و الریاضی لبنان) نیز در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا