Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به اهانت به پیامبر اسلام (ص) در فرانسه، خواستار موضع اسلامی واحد در محکومیت توهین به پیامبران شد.   بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، وی از کشورها خواست با اعمال فشار بر سازمان ملل و شورای امنیت، قانونی در جرم‌انگاری توهین به پیامبران تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  الحوثی توهین به پیامبر اسلام (ص) در فرانسه را محکوم کرد و به نشستی اسلامی برای محکوم کردن رسمی این توهین‌ها فرا خواند.   وی همچنین پیشنهاد داد هیأت‌های دیپلماتیک از فرانسه فراخوانده شده و سفرای فرانسه از کشورهای مختلف اخراج شوند.   انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد

یکی از مسوولان سازمان عفو بین‌الملل واکنش‌های سرکوبگرانه به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «پل اوبراین» مدیر اجرایی دفتر عفو بین‌الملل در آمریکا امروز پنج‌شنبه در واکنش به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه، اظهار کرد: اعتراضاتی که در داخل دانشگاه‌های آمریکا و اطراف آنها برای حمایت از حقوق فلسطینی‌ها برپا شد، با واکنش‌های سرکوبگرانه از جمله بازداشت و اخراج دانشجویان روبه‌رو شدند.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، اوبراین گفت: حق اعتراض کردن از منظر گفتگوی آزادانه درباره تحولات جاری در غزه در کنار استمرار حمایت‌های تسلیحاتی واشنگتن از اسرائیل، بسیار اهمیت دارد.

این مسوول عفو بین‌الملل افزود: بر اساس قوانین بین‌المللی آزادی دانشگاهی فاکتور اصلی حق تحصیل است، بر این اساس از مدیریت‌های دانشگاه‌ها می‌خواهیم از حق دانشجویان در اعتراض مسالمت‌آمیز و امنیت حمایت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد