Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرم منور رضوی در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) سوگوار شهادت این امام همام است.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زائران و مجاوران حرم رضوی همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) به سوگ نشسته‌اند.

صحن‌های مختلف حرم منور رضوی نیز سیاه پوش هستند و ویژه برنامه‌هایی متناسب با سنین و ملیت‌های مختلف در بارگاه منور رضوی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زائران و مجاوران نیز در ویژه‌برنامه‌ای که به همین مناسبت از سوی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده بود حضور یافته و ضمن رعایت دستور‌های بهداشتی، با نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی، این مصیبت جانکاه را به محضر، ولی نعمتشان حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) تسلیت می‌گویند.

این مراسم معنوی با قرائت روح‌بخش زیارت امین‌الله با نوای ذاکران و مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، در حرم مطهر رضوی برگزار و در ادامه، تبیین سیره سیاسی امام حسن عسکری (ع) توسط سخنرانان در دستور کار قرار دارد.

ویژه برنامه‌های نوحه خوانی نیز امروز در صحن‌های مختلف حرم رضوی برگزار می‌شود و زائران و مجاوران با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این برنامه‌ها حاضر می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حرم رضوی شهادت امام حسن عسکری ماه ربیع الاول امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث