Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زامهران، مدافع - هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد که انتخاب وحید فاضلی به عنوان سرمربی این تیم، انتخاب هوشمندانه‌ای بود. - اخبار ورزشی -

حسین زامهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار دوستانه نساجی مازندران برابر شهرخودرو گفت: ما دو روز بعد از بازی دوستانه مقابل هوادار، در مشهد برابر شهر خودرو قرار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول با نتیجه 2 بر یک جلو بودیم، اما در نیمه دوم تغییراتی در تیم ایجاد شد و سرمربی قصد داشت شرایط تمامی بازیکنان را مورد بررسی قرار بدهد. در نهایت بازی را با نتیجه 3 بر 2 باختیم، اما این اولین شکست ما در بازی‌های دوستانه بود. البته نکته مهم این بود که کادر فنی از شرایط تیم شناخت پیدا کند، ما امسال تیم خوبی داریم و می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا جدایی بازیکنان تاثیرگذار نساجی به این تیم ضربه نخواهد زد؟» تصریح کرد: طبیعتا وقتی یک تیم نفرات تاثیرگذارش جدا شوند، شاید دچار مشکل شود. این موضوع باعث شد نساجی خیلی زود تمریناتش را شروع کند تا بازیکنان جدید و نفرات فصل گذشته بتوانند خیلی زود به هم هماهنگ شوند. شاید خریدهای ما نسبت به فصل گذشته کم نام و نشان باشند، ولی از لحاظ فنی کیفیت خوبی دارند و می‌توانند به تیم کمک کنند.

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص اینکه آیا انتخاب وحید فاضلی به عنوان جانشین محمود فکری، انتخاب پُرریسکی نبود، خاطرنشان کرد: برای محمودخان آرزوی موفقیت دارم و مطمئن هستم ایشان در استقلال موفق خواهد شد. فکر می‌کنم باشگاه بعد از جدایی فکری بهترین تصمیم را گرفت و انتخاب فاضلی به عنوان جانشین فکری هوشمندانه بود. اگر یک مربی دیگر می‌آمد طبیعتا کار سخت تر می‌شد، ولی فاضلی با شرایط تیم آشنا است، امیدوارم با این مربی نتایج خوبی بگیریم.

نساجی در صدد جذب سه بازیکن جدید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمود فکری تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان + فیلم

یک کلاغ باهوش یاد گرفته است که چطور دوز بازی کند. او با دقت مهره‌هایش را جایگذاری می‌کند تا بازی را برنده شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان + فیلم
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم