Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@03:43:28 GMT

تاکید برنقش ضابطان درتحقق عدالت کیفری

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۳۰۹۱

رییس کل دادگستری استان مازندران ضمن تقدیر از حافظان نظم وامنیت درجامعه بر برنقش ضابطان درتحقق عدالت کیفری تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین اکبری ضمن حضور در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران، هفته نیروی انتظامی رابه ناجیان امنیت تبریک گفت وبرنقش ضابطان درتحقق عدالت کیفری تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار رییس کل دادگستری مازندران به همراه چند تن از معاونان قضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران و ناجیان عرصه امنیت تبریک گفت و افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت جامعه می‌باشد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی در جامعه مرهون زحمات شبانه روزی و خالصانه نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه ضمن تجلیل از زحمات وتلاش‌های فرمانده نیروی انتظامی مازندران وخادمان نظم وامنیت جامعه وتشکر ویژه درمورد مدیریت حادثه اخیر تیراندازی درساری گفت: برخورد‌های قاطع نیروی انتظامی با اراذل واوباش، خوشبختانه اینگونه جرایم را نسبت به گذشته کاهش داده است ودستگاه قضایی نیز با حمایت از ضابطان و صدور احکام بازدارنده ازضابطان و تلاشگران این عرصه حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: امنیت بسترساز پیشرفت و توسعه در تمامی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است

رییس کل دادگستری استان مازندران در ادامه افزود: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی باید همسوی یکدیگر حرکت کنند تا نظم و امنیت اجتماعی در جامعه برقرار گردد در واقع ضابطان ودادسرا‌ها عناصرمهم درشکل گیری صحیح پرونده‌های کیفری هستند وهرچه پرونده‌ها سریع‌تر ودقیق‌تر رسیدگی گردد، مردم هم احساس بهتری نسبت به اجرای عدالت خواهندداشت وهمسویی این دو نهاد در نهایت سبب می‌شود تا راه را برای نیل به جامعه‌ای امن هموارتر نماییم.

عالی‌ترین مقام قضایی استان درپایان تاکید کرد: نتیجه تلاش تمام همکاران قضایی وضابطان دراجرای احکام نهفته است وضرورت دارد ضابطان باهمکاری دادسرا، سرعت دراجرای احکامی که مردم منتظرآن هستند راسرلوحه کارخود قرار دهند تا برهم زنندگان نظم وامنیت درجامعه، احساس آرامش نکنند ودراسرع وقت به مجازات برسند واین روند قطعا اثربازدارندگی مطلوب خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری استان مازندران نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان مازندران نیروی انتظامی رییس کل دادگستری استان مازندران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی

سرهنگ کاووس حبیبی بیان داشت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه ۲ نفر خود را از مامورین پلیس آگاهی معرفی و ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضایی و انتظامی را دارند و از این طریق از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات فنی هر دو کلاهبردار را شناسایی و آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمین تا کنون ۷ میلیارد ریال از ۱۲ شهروند کلاهبرداری کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد به سادگی فریب اینگونه افراد نخورده و قبل از انجام هرگونه اقدامی از هویت افراد اطمینان حاصل کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد