Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته با انتشار صحبت هایش در چند فایل صوتی و تصویری حسابی خبر ساز شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ظاهرا انتشار فایلهایی که منجر به کناره گیری از او پرسپولیس شد، قرار است ادامه داشته باشد. دیروز ویدیویی که از رسول پناه منتشر شد منجر به استعفای او و بیانیه ای شد که روی خروجی رسانه های باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیو رسول پناه لحن عجیبی داشت و آنقدر با کسانی که داشت گفت و گو می کرد، صمیمی بود که آدم احساس می کرد سالهای سال است با مخاطبانش شوخی دارد!

در این ویدئو که به صورت پنهانی از صحبت های سرپرست پرسپولیسی ها تصویربرداری شده، رسول پناه جملات عجیب‌تری از ویدئوی اول به زبان می‌آورد و از الفاظی عجیب خطاب به افرادی که در این فایل تصویری نام برد استفاده می کند که دیروز در گزارشی به این ماجراها پرداختیم.

در شرایطی که فایل قبلی مشکلاتی را برای سرپرست مستعفی پرسپولیس ایجاد کرده بود، انتشار فایل دوم در واقع کار او را به عنوان مدیرعامل قرمزها تمام کرد و پایان دوران مدیریتی او را در باشگاه پرسپولیس رقم زد. نکته ای که در این فایل ویدئویی باعث تعجب همگان شده است، صحبت‌های بی پرده او به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در میان خبرنگاران و افرادی عادی بود.

گفته می شود این فایل ویدئویی قسمت های دیگری هم دارد که در آن رسول‌پناه جملاتی را علیه مهدی ترابی، سیدجلال حسینی و جملات جدیدی علیه یحیی گل محمدی به زبان آورده است که می تواند جنجالها و حاشیه های جدیدی را برای پرسپولیس رقم بزند. هر چند یکی از کسانی که فایلها را منتشر کرده در صفحه شخصی اش در توئیتر اشاره کرده که قسمت های بعدی این فایل را منتشر می کند اما بعد از استعفای رسول پناه مشخص نیست آیا ادامه انتشار این ویدیوها ادامه پیدا می کند یا نه. چرا که جریانی که ظاهرا به دنبال برداشتن رسول پناه بوده اند به هدفشان رسیده اند. البته رسول پناه از طریق حقوقی باشگاه اعلام کرده که از منتشرکنندگان فایلها و ویدیوها شکایت خواهد کرد اما با توجه به رفتن رسول پناه باید دید شکایت رسول‌پناه پیگیری می شود یا باشگاه مساله را پیگیری خواهد کرد. البته اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران هم اعلام کرده که علیه رسول پناه به خاطر جمله رسول پناه علیه مازندرانی ها شکایت می کند.

همانطور که می دانید رسول‌پناه بارها این صحبت ها را در جمع های مختلف مطرح کرده بود و در مقاطع مختلف به کرات آن را با برخی هواداران پرسپولیس که مقابل درب باشگاه تجمع کرده بودند در میان گذاشته بود. سرپرست قرمزها در جلسه ای که او با تعدادی از هواداران را به داخل دفتر باشگاه هدایت کرده و به سوالات آن‌ها پاسخ می‌داد، باز هم علیه یحیی و بازیکنان پرسپولیس جملاتی را به زبان آورده بود البته آنجا اجازه نداده بودند کسی صدا و تصویر رسول پناه را پخش کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سیدجلال حسینی یحیی گل محمدی پرسپولیس سیدجلال حسینی لیگ برتر مهدی ترابی مهدی رسول پناه یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس رسول پناه صحبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 

طرفداری| پرسپولیس امروز عصر تمرین کرد و برای بازی فردا به اردو رفت.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند‌. راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند ‌و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • وزیر صمت مطرح کرد: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی