Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح این مرکز گفت: برطرف کردن موانع تولید در سال جهش تولید با رویکرد تقویت و بهبود فضای کسب و کار، رونق اقتصاد و تداوم مسیر اشتغالزایی و کارآفرینی دغدغه اصلی همه مسوُولان است.

وی افزود: آغاز به کار مرکز شبانه‌روزی در کنار فعالیت‌های موثر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این امکان را ایجاد می‌نماید که به صورت مستمر و با همراهی و همکاری در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان واحدهای تولیدی و اقتصادی باشیم و حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی و شبکه بانکی در این مرکز نشان از اهتمام جدی استان برای رونق و جهش تولید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه حضور آقای رزم حسینی در وزارت صمت را فرصتی ارزشمند برای پیشبرد اهداف ذکر کرد و تصریح کرد: او در مسوُولیت قبلی یکی از مطالبه‌گران جدی استان‌ها در موضوع تفویض اختیار برای تسریع و تسهیل در انجام امور حوزه صنعت بودند و امروز که با رأی قاطع مجلس در مسوُولیت وزارت صمت قرار دارد شاهد هستیم اقدامات ارزشمندی در این حوزه انجام شده و باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: انتخاب آقای دین پرست به عنوان قائم مقام وزیر در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز به دلیل شناخت کامل از مشکل استان‌ها می‌تواند بسیار در رفع مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران موثر باشد و تیم شکل گرفته حامی مطلوبی برای تحقق اهداف است.  

استاندار کرمانشاه در ادامه تأکید کرد: راه‌اندازی مرکز فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی به عنوان اقدامی مهم از وزارت صمت سبب تداوم امید به رونق و جهش تولید می‌شود و امروز استان کرمانشاه به عنوان اولین استان این مرکز را افتتاح نمود و همه باید کمک کنیم ضمن رونق حوزه صنعت در سال جهش تولید، باوجود مشکلاتی مانند تحریم‌های ظالمانه و کرونا، با تلاش شبانه‌روزی، وفاق و همدلی بتوانیم مشکلات را کمتر کنیم و مسیر توسعه را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

بازوند از تلاش‌های چندین ساله مدیرکل صمت استان کرمانشاه در راستای رونق حوزه صنعت و معدن و ایجاد اشتغالزایی تقدیر و تشکر کرد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان اداره صمت و با مدیریت آقای دارابی بهبود فضای کسب و کار و حمایت و مساعدت در رفع مشکلات تولید کنندگان را شاهد هستیم که جای تقدیر دارد.

نماینده عالی دولت در استان به لزوم تلاش بیشتر و انجام اقدامات موثر توسط مدیران دستگاه های اجرایی برای حمایت از تولید کنندگان اشاره داشت و گفت: راه اندازی این مرکز یک پیام دارد و باید توجه کنیم همه شبانه روزی در خدمت این عزیزان باشیم و مشکلات و دغدغه های کارآفرینان را رفع کنیم.

بازوند افزود: راه‌اندازی مرکزشبانه‌روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران سبب ایجاد امید بیشتر برای رفع موانع تولید و تسهیل امور می‌شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت اکنون یک هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد و بیش از ۳۰هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند رونق تولید جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند رونق تولید جهش تولید استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند رونق تولید جهش تولید اخبار کنکور موانع تولید شبانه روزی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی